آرشیو چهارشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۳
ورزش
۱۷

مستطیل سبز

مهاجم میلان در نزدیکی اتلتیکو

مهاجم کروات میلان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. بعد از جذب ایگواین به نظر می رسد کالینیچ جایی در ترکیب اصلی میلان ندارد و او به دنبال انتخاب تیم جدیدی برای خود است. کالینیچ در جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی کرواسی را همراهی کرد، اما او خیلی زود مجبور به بازگشت به کشورش شد. این مهاجم بلند قد در دقایق پایانی حاضر نشد به بازی برود و همین باعث شد زلاتکو دالیچ او را از تیم اخراج کند.

بوفون می دانست رونالدو به یووه می آید

کریستیانو رونالدو در مدت کوتاهی پس از خداحافظی بوفون با یوونتوسی ها به این تیم ایتالیایی ملحق شد؛ اتفاقی که سبب شد برخی ادعا کنند اگر زودتر رخ می داد ممکن بود کاپیتان بانوی پیر را از رفتن به فرانسه منصرف کند. مدیربرنامه های بوفون اما این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد بوفون با آگاهی از ورود رونالدو یوونتوس را ترک کرده است. سیلوانو مارتینا درباره تصمیم بوفون 40 ساله برای پیوستن به PSG به شبکه RMC گفت: جیجی در ماه آوریل پیش بینی نمی کرد که رونالدو قرار است به یوونتوس برود، اما به محض این که برای اولین بار این خبر منتشر شد، او مطمئن بود یوونتوس با رونالدو قرارداد می بندد.

خداحافظی گلر تاریخ ساز مصر

عصام الحداری، سنگربان تاریخ ساز فوتبال مصر از بازی در رده ملی خداحافظی کرد. او که با 45 سال در بازی سوم تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 به میدان رفت و به مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی تبدیل شد، از طریق شبکه های اجتماعی، تصمیم خودش را اعلام کرد. به این ترتیب به احتمال زیاد از این پس محمد صلاح، مهاجم مشهور لیورپول کاپیتان اول «فراعنه» خواهد بود.