آرشیو پنج‌شنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۸۴
ورزش
۱۱

گوناگون

داوران فوتبال دراندونزی

حیدری و قاسمی به منظور قضاوت در بازی های آسیایی عازم اندونزی شدند. بازی هایی آسیایی در بخش فوتبال با حضور 26 تیم از 9 مرداد برگزار می شود.

مهاجم آبی پوشان نمی آید

تیام، مهاجم سنگالی استقلال علی رغم داشتن قرارداد با استقلالی ها با مدیران تیم اماراتی عجمان به توافق رسیده است.ظاهرا مدیران تیم اماراتی قصد دارند از فیفا مجوز بازی این مهاجم را دریافت کنند و طبعا در ادامه با شکایت استقلال، دو باشگاه وارد چالش خواهند شد.

جشنواره گل مس درآسیا

تیم فوتسال مس سونگون درچارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا که دراندونزی برگزارمی شود، دیروزبه مصاف تیم ارم قرقیزستان رفت که درپایان با نتیجه 8 بر 3 از سد حریف خود گذشت.

بیروت، میزبان بانوان کشتی

بانوان کشتی جهت حضوردرتورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان به بیروت می روند. نخستین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان روزهای 31 شهریور در شهر بیروت برگزار می شود.

مجوز شجاعی ودژاگه رسید

مجوز بازی مسعود شجاعی واشکان دژاگه دو بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی صادر شد.برهمین اساس این دو بازیکن از این پس مشکلی برای همراهی با تیم تراکتورسازی در بازی های لیگ برتر را نخواهند داشت.

اطری ملی پوش کشتی شد

رضا اطری به عنوان ملی پوش وزن 57 کیلو کشتی آزاد ایران در بازی های آسیایی انتخاب شد.مجید ترکان، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با تایید این خبرگفت: با توجه به نظر شورای فنی و همچنین فاکتورهای کادر فنی تیم ملی کشتی آزادف رضا اطری به عنوان نماینده وزن 57 کیلوگرم انتخاب شد که امیدوارم با عملکردی موفق در بازی های آسیایی پاسخ این اعتماد را بدهد.

الحاجی با استقلال می آید

الحاجی، مهاجم نیجریه ای فصل قبل اوسترشوندز با عقد قراردادی سه ساله به تیم استقلال پیوست و شاگرد وینفرد شفر در لیگ هجدهم شد.این مهاجم نیجریه ای که سابقه بازی درلیگ سوئد را دارد، پس ازموفقیت در تست های پزشکی با مدیران استقلال به توافق رسید و جانشین مامه تیام شد.

تقدیرازدو پیشکسوت فوتبال

به همت کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال، پیش ازمصاف آبی پوشان برابر تراکتورسازی، از ایوب اصغرخانی و همایون مشتری دوپیشکسوت استقلال تقدیرخواهد شد.