آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۹۶
خودرو
۱۶

جهان خودرو

آغاز به کار تسلا در شانگهای

دنیای اقتصاد: شرکت خودروسازی تسلا روند استخدام نیرو های جدید را برای بهره برداری از کارخانه خود در شانگهای آغاز کرده است. استخدام نیرو از سوی شرکت آمریکایی تسلا که در زمینه تولید خودرو های برقی فعالیت می کند یک ماه پس از آن صورت گرفت که توافق نامه ای میان این شرکت و نهادهای تجاری محلی به ارزش 2میلیارد دلار به امضا رسیده است.

بنابر اطلاعاتی که روی وب سایت تسلا قرار گرفته است این شرکت برای 14 بخش مختلف از جمله طراح داخلی و مدیر ارشد مالی در کارخانه شانگهای به دنبال نیروی کار است. تسلا قصد دارد در چین خودروهای برقی و باتری های این خودرو را تولید کند. اغلب مشاغل در سطح ارشد هستند و افراد متقاضی باید حداقل تجربه 6 سال کار داشته باشند. تسلا آگهی های خود برای دریافت نیرو را از ابتدای هفته منتشر کرده است.

بی ام و در اروپا فراخوان داد

دنیای اقتصاد: پس از آنکه شرکت بی ام و به دلیل ایجاد حریق در برخی از خودروهای خود در کره جنوبی این خودروها را فراخواند، این شرکت آلمانی تصمیم گرفته است تا در همین راستا 324 هزار دستگاه خودرو را در اروپا فراخوان دهد.

بی ام و در اروپا فراخوان داد

بنابر اعلام بی ام و که یکی از محبوب ترین خودروساز های خارجی در کره جنوبی به شمار می آید این شرکت در سال 2016 به وجود مشکلات فنی در خودرو های خود پی برده است، اما در ماه ژوئن سال جاری توانسته منشا اصلی آن را مشخص کند. واحد شرکت بی ام و در کره جنوبی به دلیل 27 مورد حریق در خودرو های خود در این کشور از شهروندان کره ای عذرخواهی کرد. این حریق ها که بین ماه های ژانویه تا جولای رخ داده منجر به آغاز تحقیقات دولتی در این باره و نیز کاهش تقاضا برای خودرو های بی ام و شده است.