آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۵۶
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

چیکی تاپیا، رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین در مصاحبه با تیک اسپورتس فاش کرد که با گواردیولا برای پذیرفتن هدایت این تیم مذاکره کرده اما نتیجه ای حاصل نشده است: «واقعیت این است که بله، با گواردیولا صحبت کردم اما خیلی زود متوجه شدم که امکان جذب او وجود ندارد.»

بنا بر اعلام مدیرعامل استقلال خوزستان انتقال مهاجم جوان این تیم به آیندهوون هلند قطعی شده و هیچ مانعی بر سر آن وجود ندارد.

مسوولان هتل محل اقامت بازیکنان سپیدرود رشت با گرو گرفتن کارت بازی بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن طلبش، اجازه نداد اعضای این تیم از هتل خارج شوند. همین امر باعث شد سپیدرودی ها از پرواز جا بمانند.

علی دایی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با ذوب آهن در واکنش به صحبت های نماینده کرمانشاه مبنی بر نقاط مبهم کمک های او به زلزله زدگان گفت: این آقا که نماینده منطقه بوده را با من مقایسه کنید و ببینید من چه کارهایی کرده ام و او چه کارهایی کرده است. این همه پول بیت المال را دزدیدند و از این مملکت خارج کردند، شما کجا بودید؟

سامان قدوس ستاره ایرانی باشگاه اوسترسوند به اوئیسکا اسپانیا پیوست. اوئیسکا تیمی است که امسال به رقابت های لالیگا راه پیدا کرده است.

صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک درباره دلیل وقوع انفجار در باشگاه انقلاب گفت: اقدام برای در مدار قرار گرفتن چیلر هوایی تعمیر شده توسط پیمانکار در محیطی که نشتی گاز داشته و اتصال به برق داشته، علت انفجار بوده است. در این انفجار متاسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند.

تیم فوتسال مس سونگون در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به مصاف تیم ارم قرقیزستان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 8 بر 3 از سد حریف خود عبور کند و به مرحله نیمه نهایی برسد.