آرشیو پنجشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۸۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶

مراسم بزرگداشت آزادگان رسانه ملی برگزار شد

استراحت بماند بعد از شهادت

نوشین مجلسی

مراسم بزرگداشت آزادگان رسانه ملی ظهر چهارشنبه 24 مرداد 97 با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما، احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما، کلباسی رئیس مرکز سرمایه انسانی این سازمان، قره تپه ای مدیرکل امور ایثارگران سازمان صداوسیما و جمعی از ایثاگران رسانه ملی در مجتمع رفاهی ملاصدرا برگزار شد.

به گزارش جام جم، در ابتدای مراسم مدیر کل امور ایثارگران سازمان صداوسیما گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است نمایندگی ایثارگران کل کشور در حوزه رسانه بر عهده ما باشد. تقریبا ما در خدمت 44 درصد از کل ایثارگران هستیم و 56 درصد از ایثارگران در تهران هستند. قره تپه ای در سخنانش با ارائه آمار به تشریح اقدامات انجام شده برای رفاه حال ایثارگران رسانه ملی و تحقق خواسته های آنان پرداخت که از جمله آنها مواردی چون بحث معافیت مالی رزمندگان، معافیت کسور بازنشستگی و تعویق بازنشستگی ایثارگران و راه اندازی ستاد مرکزی ایثار و شهادت در رسانه ملی بود.

او در پایان سخنانش، از احساس افتخاری که نسبت به خدمت برای ایثارگران دارد گفت و افزود: شعار ما و همکارانم در ارائه خدمات به شما عزیزان این است: «استراحت بماند برای بعد از شهادت.»

بعد از قره تپه ای، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، قائم مقام رئیس رسانه ملی پشت تریبون قرار گرفت و با ذکر روایات مذهبی در ستایش ایثارگران گفت: ما در زمانه و عصر خاصی هستیم که قابل مقایسه با اعصار قبلی زندگی بشر نیست و به وجود آمدن چنین عناصر ارزشمند و از خود گذشته ای در چنین شرایطی قابل تقدیر است. در پایان این مراسم از بانوی آزاده، پروین سلیحی، همسر شهید مرتضی لبافی نژاد که مشاور سابق امور بانوان صداوسیما نیز بوده است با حضور موسوی قائم مقام رئیس رسانه ملی، مدیر کل منابع مالی و انسانی و مدیر کل امورایثارگران رسانه ملی تجلیل شد.