آرشیو دوشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۲
دانش
۱۵

جام جم از مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره بین المللی رویان و اهدای جایزه علمی دکتر کاظمی به محقق نامدار ایتالیایی گزارش می دهد

نقشه راه تحقیقات پزشکی از مسیر ژن درمانی

عسل اخویان طهرانی

میان بسیاری از پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی داخلی، این روزها نام پژوهشگاه رویان به برندی بین المللی در حوزه تحقیقات زیست فناوری و سلول های بنیادی تبدیل شده است. حالا بسیاری از دانشجویان و محققان داخلی رویای مطالعه و کار در این پژوهشگاه را دارند. در این میان برگزاری جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان به هر چه بیشتر شناخته شدن این پژوهشگاه در عرصه بین المللی کمک ویژه ای کرده است. این جشنواره از سال75 تقریبا هر سال با هدف ارتقای دانش محققان داخلی در زمینه تولیدمثل، سلول های بنیادی و زیست فناوری و همچنین تبادل اطلاعات در خصوص جدیدترین تحقیقات و دستاوردهای روز دنیا در این حوزه ها برگزار می شود. نوزدهمین

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.