آرشیو پنج‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۵
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213
نظر مردم

■ بازنشستگی با 25 سال سابقه / مظفر حسین زاده: از مسئولان محترم سازمان تامین اجتماعی درخواست دارم کسانی که سن بالای 50 سال و 25 سال سابقه پرداخت بیمه را دارند بازنشسته کنند. با این کار تعداد بسیاری از جوانان می توانند سر کار بروند و بیکار نباشند و از طرفی این افراد نیز زودتر بازنشسته شده و کمی استراحت کنند.

■ شرط رضایت همسایگان برای پایان کار ساخت و ساز / محسن صادق پور - استان مرکزی: بسیاری از افرادی که اقدام به ساخت و ساز در مناطق مسکونی می کنند مشکلات بسیاری برای همسایه ها و ساکنان منطقه ایجاد می کنند. از مسئولان محترم سازمان نظام مهندسی درخواست داریم که سازندگان را مکلف به کسب رضایت همسایگان در پایان کار ساخت و ساز کنند که از این طریق حداقل همسایگان و ساکنان متضرر نشوند.

■ مستمری ناچیز حداقل بگیران تامین اجتماعی / آقای ربانی - ساری: از آقای نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخواست داریم به فکر حقوق حداقل بگیران سازمان تامین اجتماعی باشند که زیر خط فقر قرار دارند.

■ برق دزدی برخی دستفروشان وانت بار / آقای محمدی: از شرق تهران تماس می گیرم. برخی دستفروشان که با وانت در منطقه سبلان چهارراه نظام آباد به سمت تهران نو اقدام به فروش اقلام مختلف می کنند، برق مورد نیاز خود را از فضای سبز شهرداری می گیرند که نوعی دزدی است. ما به هر کجا که مراجعه می کنیم هیچ مسئولی پاسخگو نیست. اداره برق می گوید به ما مربوط نیست. این موارد هم خطرناک و همچنین برق دزدی است.

■ شفافیت در بیان علت افزایش قیمت ها / سهراب سفیدی: از مسئولان محترم درخواست دارم به صورت شفاف به مردم بگویند این افزایش قیمت کالاها و ارز به چه دلیل است. مسئولان به صورت شفاف مقصر این افزایش قیمت ها را به مردم بگویند تا مردم بدانند چه بر سرشان دارد می آید.

■ وضعیت خیابان زنجان تهران / آقای جلیلی: خیابان زنجان مشکلات بسیاری دارد. از یک طرف ترافیک سنگین در این خیابان وجود دارد و از سویی کسبه صافکار و نقاش در این محل بسیار است که تعداد زیادی ماشین را به صورت دوبله در این خیابان پارک می کنند. با این مشکلات ستاد ترخیص خودرو را به این محل آورده اند که مشکلات را دوچندان کرده است. از مسئولان درخواست رسیدگی به مشکلات اهالی این منطقه را دارم.

■ سود سهام عدالت چه شد؟ / آقای امامی فر - رضوان شهر: سود سهام عدالت سال 95 را واریز کرده اند، در حالی که برای ما این سود سهام واریز نشده است این در حالی است که تمام مدارک و شماره حساب های اعلامی و شماره شبا ما درست است. از مسئولان درخواست داریم نسبت به واریز سود سهام عدالت سال 95 برای کسانی که واریز نشده است، اقدام کنند.

■ افزایش یارانه مناطق محروم کشور / آقای صادقی - کرج: از دولت درخواست داریم یارانه افرادی را که در مناطقی مثل سیستان و بلوچستان، خوزستان و دیگر مناطق محروم زندگی می کنند افزایش دهد تا این افراد در مناطق خود به زندگی ادامه دهند و اقدام به مهاجرت نکنند که مهاجرت به شهرهای بزرگ باعث ایجاد مشکلاتی برای کشور است.

■ بازخرید اجباری در اداره پست / آقای عضنلو: اینجانب 20 سال کارمند اداره پست بودم. به زور و اجبار مرا بازخرید کرده اند. ما زندگی و جوانی خود را از دست داده ایم و با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده ایم. در حال حاضر هیچ کجا به من کار نمی دهند. از مسئولان درخواست دارم شرایطی فراهم کنند تا سر کار خود بازگردم حتی حاضرم مبلغ بازخریدی خود را نیز پس بدهم.

■ افزایش قیمت سیب زمینی / حسین خانی: جهت تهیه سیب زمینی به بازار مراجعه کردم که با افزایش قیمت آن مواجه شدم. وقتی اعتراض کردم می گویند این سیب زمینی ها را برای ایام محرم انبار کرده اند که در آن ایام گران تر به فروش برسانند. من یک بازنشسته هستم و از مسئولان درخواست دارم به فکر زندگی مردم باشند.