آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۵
حوادث
۲۰

اخبار

پاکسازی اتوبان، مجازات راننده متخلف

جوان ابهری که در جریان یک سانحه رانندگی باعث مرگ یک نفر شده بود به جای حبس 6 ماهه به حکم قاضی دادگاه ابهر ملزم شد اتوبان زنجان – قزوین را پاکسازی کند.به گزارش صدا و سیما، این متهم 25 ساله سال گذشته فردی را زیر گرفته و در دادگاه متهم به قتل غیر عمد شده بود. وی از جنبه خصوصی جرم به پرداخت دیه محکوم و از جنبه عمومی قرار شد به جای حبس، هزار و 80 ساعت به خدمات عمومی رایگان درحوزه محیط زیست بپردازد.این فرد قرار است هر هفته 4 روز و روزانه 4 ساعت اتوبان زنجان – قزوین در حد فاصل ابهر تا تاکستان را با نظارت قاضی پاکسازی کند و زباله ها را تحویل محیط زیست دهد.کاظمی رئیس اداره محیط زیست ابهر گفت: پیش از این هم مردی که باعث آلودگی محیط زیست ابهر شده بود در دادگاه به غرس 100 اصله چنار محکوم شده است.

دیوانه ای که یک دختربچه را در چاه انداخت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد نوجوانی که یک دختربچه اصفهانی را در فلاورجان درون چاه انداخته بود مشکل روانی دارد.سعید سلیمیان با اشاره به فیلمی که در این رابطه در شبکه های اجتماعی پخش شده گفت: این کودک را بعد از آنکه توسط یک بیمار روانی به چاه انداخته شد با اطلاع رسانی همسایه ها از چاه خارج کردند و به بیمارستان انتقال دادند که پس از درمان به خانه بازگردانده شد. کسی که این دختربچه را در چاه انداخته، پسرعموی 14ساله او است که دارای مشکلات روانی است و به همین دلیل مسئولیت کیفری ندارد.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته فیلمی در شبکه های مجازی با عنوان «فاجعه در اصفهان» دست به دست شد که نشان می دهد فردی یک دختربچه پنج ساله را درون چاه فاضلاب می اندازد و می گریزد.