آرشیو چهارشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۰
ورزش
۱۷

فکر نمی کنم رضاییان به خاطر پرسپولیس دعوتش به تیم ملی را به چالش بکشد

برانکو: به جوسازی ها عادت کرده ایم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس ظهر دیروز در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم نساجی مازندران گفت: «مطرح ترین تیم استان مازندران، نساجی است و آنها شانس این را دارند تا به شرایط مطلوب برسند. نکونام هم بسیار موفق بوده و نیازی نیست بگویم تیم نساجی چقدر هواداران متعصبی دارد. شاید جایگاه خوبی در جدول نداشته باشند اما بازی های مطلوبی انجام دادند. در تبریز وقتی یک - یک شدند، توشاک گفت اگر بازی ادامه داشت بازی را می باختیم. چند بازیکن خوب جذب کرده اند و فردا بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. فردا بعد از 20 سال نساجی اولین بازی رسمی اش را مقابل پرسپولیس خواهد داشت.»

برانکو درباره موضوع جاسوس در تمرین نساجی گفت: «ما عادت کرده ایم که ببینیم کدام جو را علیه پرسپولیس ایجاد می کنند. محکومیم و باید با این وضعیت ادامه بدهیم. درباره جاسوسی باید بگویم منچسترسیتی 10 آنالیزور دارد. تمرینات ما هم همیشه برای همه باز است اما جاسوسی را که می گفتند اخراج کردیم چراکه کلاهخود نداشت و نتوانست خوب استتار کند و ما او را اخراج کردیم.لازم می دانم از مدیریت نساجی و جواد نکونام تشکر کنم که پذیرفتند دو روز زودتر بازی کنیم. ما به کسی استراحت نمی دهیم و مهم ترین بازی برای ما فرداست. بازی به بازی پیش می رویم.» برانکو درباره موضوع برگشت رامین رضاییان گفت: «من هم این خبر را شنیده ام. اما رضاییان در یک باشگاه مطرح در بلژیک است. فکر نمی کنم بخواهد به پرسپولیس برگردد و دعوتش به تیم ملی را به چالش بکشد. البته ما در پست او حسین ماهینی را داریم.»

برانکو درباره تقابلش با شاگردان سابقش همچون جواد نکونام گفت: یک بازی سخت در انتظار ماست. اگر نتایج نساجی را دیده باشید به ذوب آهن باختند اما استحقاق باخت را نداشتند. فوتبال ایران باید خوشحال باشد که فردی مثل نکونام دانش خود را به فوتبال ایران تزریق می کند. این افراد که در باشگاه های بزرگی بازی کرده اند، وظیفه ساخت فوتبال ایران را دارند. الان علی کریمی سپیدرود است. دایی در سایپاست و قلعه نویی هم در سپاهان و شفر هم مربی استقلال است. این افراد بازیکنانی بزرگ بودند و الان مربی هستند.»