آرشیو چهار‌شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۳۲۳۶
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

•همه روزه قبل از ظهر تعداد زیادی سواری شخصی با جداکردن پلاک وارد محدوده طرح ترافیک می شوند و به مسافرکشی می پردازند. این تعداد خودرو بدون پلاک مطمئنا تهدیدی علیه شهروندان به ویژه ساکنان مرکز شهر هستند. اگر تصادفی رخ بدهد یا دزدی ای صورت بگیرد، با توجه به اینکه این خودروها پلاک ندارند، چه کسی پاسخ گو خواهد بود؟ متاسفانه این خودروها بارها و بارها از مقابل پلیس راهنمایی و انتظامی گذر می کنند و از طرف پلیس هیچ واکنشی دیده نمی شود.

فرزاد- ساکن میدان بهارستان

•بیش از 20 سال است که شرکت مترو در میدان امام حسین، ابتدای خیابان شهید مدنی (نظام آباد) کارگاه ایجاد کرده است. این کارگاه حتی حدود 10 سال پس از افتتاح متروی امام حسین کماکان مشغول کار است. ظاهرا کارگاه ماسه شویی است و ماسه های مورد نیاز برای مترو در این محدوده، دقیقا در مرکز شهر، در یک محله مسکونی شسته می شود! این کارگاه محله مسکونی و با اصالت امام حسین را تبدیل به مرکز فروش مواد کرده است و همه روزه هزاران معتاد متجاهر، با حضور در این منطقه مواد مورد نیاز خود را تهیه کرده و در محل مصرف می کنند! به کجا شکایت ببریم که دل ساکنان منطقه خون است؟

مصطفی رمضانعلی- از ساکنان خیابان مدنی

• جاده های حادثه ساز: متاسفانه برخی جاده های کشور ناایمن و حادثه ساز است. سالانه شمار قابل توجهی از هم وطنان به دلایل گوناگون از جمله استانداردنبودن جاده ها و خودروها جانشان را از دست می دهند. در آزادراه هایی هم که ساخته شده اند، مسئولان با افزایش عوارضی موجب نارضایتی مردم شده اند. هدف از ساخت آزادراه ها چیست؟ باید جاده سازی، ایمنی و خدمات رسانی به مردم جزء کارهای ضروری مسئولان وزارت راه وشهرسازی باشد.

•اطراف ایستگاه متروی میرداماد و پمپ بنزین، تاکسی های خطی دوبله پارک می کنند که موجب راه بندان و بوق های رانندگان می شوند. از سازمان تاکسی رانی و پلیس راهنمایی ورانندگی منطقه سه تقاضای رسیدگی داریم.

کاظم زادگان