آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۸
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ اولویت فروش خودرو به دارندگان خودروهای فرسوده / علی ابیانی: پیشنهاد می کنم کسانی که خودرو فرسوده بالای 10 سال دارند در اولویت فروش خودرو از سوی خودروسازها قرار گیرند که هم به محیط زیست کمک کنیم و هم کسانی که خودرو نیاز دارند خودرو در اختیارشان قرار گیرد.

■ وضعیت سردرگم محدودیت سرعت در اتوبان بابایی / نام محفوظ: در گذشته سقف سرعت مجاز در اتوبان بابایی، 100 کیلومتر بود ولی چند وقت است که در فواصل مختلف این اتوبان، محدودیت سرعت بین 80 تا 90 تعیین شده است و خیلی از جاها تابلوی محدودیت سرعت نصب شده است و رانندگان را دچار سردرگمی می کند و با این کار تعداد زیادی از خودروها جریمه شده اند. می خواستم بگویم کجای دنیا در یک اتوبان این همه تغییر سرعت در مقاطع مختلف اتوبان وجود دارد. از مسئولان ذیربط درخواست پیگیری موضوع را دارم.

■ قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اجرا کنید / سلیمان بلغار: مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی از سوی شورای نگهبان مهر تاییدی بر اجرای تمام و کمال این بخشنامه است و تمامی ادارات و ارگان ها می بایست این قانون را کامل اجرا کنند و نه اینکه به روش های گوناگون قانون را دور بزنند تا با این کار لااقل قدری از آمار بیکاری کاسته شود. نسل جوان ما به قدر کافی هم تخصص و هم انرژی انجام این کار را دارند.

■ 9 سال از ثبت نام من در مسکن مهر ماهدشت کرج گذشته است / سید علی بطحائیان: مدت 9 سال است که در مسکن مهر ماهدشت کرج ثبت نام کرده ام ولی تاکنون خبری از تحویل مسکن مهر نشده است. اینجانب در سال 89 مبلغ پیش پرداخت اولیه را پرداخت کرده ام. طرف قرارداد ما یک شرکت پیمانکار است که به محل پروژه مراجعه می کنیم پروژه تعطیل شده است. لطفا مسئولان پاسخگو باشند.

■ داروی تامسولوسین پوشش بیمه ای ندارد / آقای کریمیان: اکثر مردان بالای 50 سال در ایران، بیماری پروستات دارند و داروی تامسولوسین که داروی جلوگیری از حجیم شدن پروستات است مصرف می کنند. این دارو مشمول بیمه نیست و بیمه این دارو را به عنوان یک داروی آزاد محاسبه می کند. چرا وزارت بهداشت این دارو را که مورد مصرف اکثر مردان است از شمول بیمه خارج کرده است؟