آرشیو شنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۸۰
فن آوری
۱۳
تاپ اپ

سرویسی ویژه، مخصوص کاربران اینستاگرام

ماهرخ چنگیز

اگر از عاشقان شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و دوست دارید عکس هایی که به ثبت می رسانید را با دیگران هم به اشتراک بگذارید حتما روی انتخاب عکس و ویرایش آن باید حساسیت خاصی داشته باشید.

بسیاری از افراد از جمله عکاسان برای بالا بردن کیفیت عکس خود دست به ویرایش عکس ها البته از نوع حرفه ای آن می زنند. راه های گوناگونی برای ویرایش عکس در دنیای دیجیتال وجود دارد یکی از این راه ها که بیشتر هم برای کاربران اینستاگرامی مفید است استفاده از سرویس PostMuse Free Photo Editor است.

در واقع این برنامه که مخصوص اپلیکیشن اینستاگرام طراحی شده است کار ویرایش عکس و فایل های ویدئویی شما و اضافه کردن افکت های جالب به تصاویرتان را به کار ساده ای تبدیل خواهد کرد. با کمک این برنامه می توانید بهترین اندازه عکسی که در اینستاگرام به نمایش می گذارید را پیدا و در قاب های مختلف بگذارید و در نهایت هم آن را منتشر کنید.

اضافه کردن افکت های مخصوص اینستاگرامی به روشی کامل خاص و نوین از دیگر قابلیت های این برنامه است.این برنامه تمام ابزارهای ویرایشی عکس را یکجا و بدون هیچ پیچیدگی در اختیار کاربرانش می گذارد.

برای نمونه شما بدون اینکه نیاز به دانلود یک اپلیکیشن مجزا برای اضافه کردن متن یا ایموجی به عکس هایتان را داشته باشید می توانید از همین برنامه کمک بگیرید. یعنی می توانید اموجی، متن یا اشکال مختلف را به عکس هایتان اضافه و منتشر کنید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است. برای دریافت این برنامه هم می توانید به فروشگاه های اپلیکیشن یا سایت postmuseapp.com مراجعه کنید.