آرشیو یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۸۷
حوادث
۱۹

دستگیری عامل جنایت در کمربندی نوشهر

گروه حوادث/ مرد جنایتکار که در جریان یک درگیری در نوشهر مرد میانسالی را به قتل رسانده و گریخته بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» ، روز پنجشنبه گذشته خبر یک درگیری خونین بین دو مرد در کمربندی نوشهر، حوالی باغ گیاه شناسی (اکولوژی) به پلیس اعلام شد. ماموران با حضور در محل با جسد مردی 48 ساله به نام علیرضا رو به رو شدند که با اصابت چاقو به قتل رسیده بود. به دنبال این جنایت دلخراش و اطلاع پلیس از این حادثه، بلافاصله پرونده تشکیل و ردیابی ها برای شناسایی قاتل فراری آغاز شد. سرهنگ محمدی - فرمانده انتظامی نوشهر - در تشریح این ماجرا گفت: کارآگاهان معاونت جرایم جنایی پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد رویانیان با انجام اقدامات فنی هویت قاتل را شناسایی کردند و در ادامه نیز با انجام یکسری شگردهای خاص پلیسی موفق شدند محل اختفای او را ردیابی کنند.

سپس با دریافت نیابت قضایی به یکی از استان های همجوار اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم به قتل را در کمتر از 24 ساعت دستگیر و به نوشهر منتقل کردند. وی در بازجویی ها علت وانگیزه خود را از این جنایت اختلاف قبلی با مقتول عنوان کرد و پس از تکمیل پرونده انتظامی و قضایی تحویل زندان شد.