آرشیو یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۸۷
ایران زمین
۲۰

اخبار

اهوازی ها به یاد شهدای حادثه تروریستی نهال کاشتند

مردم اهواز در آیینی به یاد 24لاله به خون تپیده حادثه تروریستی 31 شهریور ماه امسال این شهر، 24 نهال در قتلگاه و قدمگاه این شهیدان کاشتند. به گزارش ایرنا، در این آیین که جمعی ازخانواده های شهدای این حادثه تروریستی، مسئولان استانی و دوستداران و ارادتمندان شهدای این حادثه حضور داشتند در هفتمین شب از شهادت مظلومانه این شهیدان، به یاد هر شهید، یک نخل که نشان از مقاومت و ایثار است در بوستان شهید «سبحانی» در بلوار «قدس» اهواز غرس شد. نهال ها به تصاویر شهدای این حمله تروریستی نیز مزین شد.

کمبود سوخت در سیستان و بلوچستان شایعه است

گروه ایران زمین / تامین و توزیع سوخت در جایگاه های شهر زاهدان بدون وقفه ادامه دارد. روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان اعلام کرد: در پی شایعاتی مبنی بر کمبود سوخت که با هدف ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی در سیستان و بلوچستان به وجود آمده، بدین وسیله به اطلاع مردم استان می رساند هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد و ذخیره سازی لازم در انبارهای نفت منطقه انجام شده و تمامی جایگاه ها در حال توزیع سوخت است.

مهار نشتی خط لوله بنزین در سوادکوه

نشتی ایجاد شده در خط لوله بنزین شهرری به ساری پس از ساعت ها تلاش امدادگران مهار شد و آرامش به منطقه بازگشت. «کیان الهی» ، معاون عمرانی فرماندار سوادکوه در گفت و گو با ایرنا افزود: نشتی عصر جمعه گذشته در خط لوله انتقال بنزین به مسئولان اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی، راه و خطوط انتقال لوله و مخابرات شمال به محل اعزام شدند.

پس از اطلاع از نشتی بنزین بلافاصله برای جلوگیری از بروز اتفاقات احتمالی، تمامی 30 خانوار ساکن روستای «طالع رودبار» که در نزدیکی محل این حادثه قرار داشتند، از روستا خارج شدند و برق روستا نیز قطع شد. درهمین حال، «ارسلان رحیمی» مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال، علت نشتی بنزین از بخشی از خطوط لوله شهرری به ساری را رانش زمین ناشی از چند زلزله اخیر در مازندران اعلام کرد.