آرشیو یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۸۷
ایران زمین
۲۰

طرح های نیمه تمام کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار شود

گروه ایران زمین/ بنا به دستور استانداری کرمانشاه دستگاه های اجرایی استان باید تا اواسط هفته وضعیت واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی را مشخص کنند.

«هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در این زمینه اظهار داشت: دستگاه های اجرایی نباید در برابر واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی مقاومت کنند در غیر این صورت سازمان برنامه و بودجه استان راسا ورود خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه به دستگاه ها اطمینان داد با واگذاری طرح های نیمه تمام، مشکلی از نظر سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و… برای آنها ایجاد نخواهد شد. بازوند سپس به ظرفیت سدهای استان برای پرورش ماهی در قفس اشاره کرد و ادامه داد: باید از این ظرفیت برای ایجاد شغل در استان استفاده کرد. شرکت آب منطقه ای نباید برای واگذاری سدها جهت پرورش ماهی در قفس به دنبال درآمدزایی باشد، بلکه موظف است این ظرفیت را با قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذاران بومی قرار دهد. وی درباره صدور مجوز پرورش ماهی در قفس از سوی محیط زیست که به تاخیر افتاده نیز عنوان کرد: محیط زیست استان باید در مدت 48 ساعت این مجوز را تعیین تکلیف کند. استاندار کرمانشاه بر لزوم راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم آبزیان در کرمانشاه هم تاکید کرد و افزود: باید با همکاری شهرداری مکان مشخصی برای این بازارچه انتخاب شود.