آرشیو یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۸۷
ورزشی
۲۳

بازدید معاون رئیس جمهوری در امور بانوان از اردوی تیم های ملی اعزامی به جاکارتا

ابتکار: دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان، ظهر روز گذشته با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از اردوی تیم های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان، بازدید کرد. به گزارش سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این دیدار که فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، ابتکار را همراهی می کردند، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان از نزدیک با ملی پوشان و کادر فنی تیم ها گفت وگو کرد و در جریان روند آماده سازی تیم های اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا قرار گرفت و پس از آن هم جلسه ای با حضور حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار و مسائل مربوط به ورزش جانبازان و معلولین و بویژه در بخش بانوان مطرح شد.

ابتکار در جریان این بازدید گفت: «تلاش های ارزنده ای در این مجموعه صورت گرفته که نشان دهنده هدفگذاری مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این سال هاست. من معتقدم هر فردی که به اردوی پاراآسیایی ها وارد می شود، با انگیزه و روحیه ای مضاعف روبه رو می شود. ورزشکاران سرشار از انرژی هستند و در سطح مطلوبی از آمادگی قرار دارند.» وی ادامه داد: «حضور پررنگ بانوان در ورزش جانبازان و معلولین نیز، نشانگر اهمیتی است که به این بخش از ورزش داده شده و دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد. هر چه نگاه ویژه تری به بانوان و ورزش همگانی و قهرمانی آنان داشته باشیم، روحیه و انگیزه آنها را برای کسب پیروزی و رشد لازم بالا برده ایم. در سطح آسیا و جهان، ملی پوشان دارای معلولیت، همواره باعث افتخار و مباهات کشور هستند و ما آرزو داریم رقابت های پاراآسیایی را با دستاوردهای خوب و موفقیت پشت سر بگذارند.»

وی ادامه داد: «ورزش یکی از ابزارهای مهم برای مقابله با ناامیدی و یاس است و باید مورد توجه قرار بگیرد. من به نوبه خودم از همه افرادی که فداکارانه و با علاقه، فراتر از ماموریت های اداری تلاش می کنند، خدا قوت می گویم.»