آرشیو یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۱۳
ورزش
۱۷

برانکو: هواداران انتظار دارند پرسپولیس در کهکشان راه شیری هم قهرمان شود

می توانم همین فردا از پرسپولیس بروم!

مرتضی رضایی

در نخستین تمرین پرسپولیسی ها پس از دربی، برانکو طبق معمول می خواست با خبرنگاران حرف بزند. به همین دلیل هم بود که آنها را جمع کرد و شروع کرد به حرف زدن. حرف هایی که بیشتر به دردل شبیه بود. درددل هایی که بوی گلایه هم می داد.

انتظار قهرمانی پرسپولیس در کهکشان!

بازی با السد را در پیش داریم. هواداران مثل همیشه انتظار دارند. آنها انتظار دارند که ما در کهکشان هم قهرمان شویم. البته ما مثل پارسال در نیمه نهایی مشکل داریم. کامیابی نیا و انصاری محروم هستند. ماهینی هم مصدوم شده است. سیدجلال حسینی هم کسالت دارد و دیروز تمرین نکرد. تاکید می کنم که می دانم هواداران انتظار دارند در کهکشان راه شیری هم قهرمان شویم ولی ما با لیاقت خودمان اینجا رسیده ایم. اتفاقی تا نیمه نهایی بالا نیامده ایم.

سورپرایز برانکو؟

خبرنگاری از برانکو درباره این سوال کرد که ممکن است در بازی با السد و با انتخاب ترکیب جدید همه را شوکه کند که او این واکنش را نشان داد: «هنوز تمرین داریم. بازیکنان ما لیاقت دارند. حداکثر اعتماد را به جوانان دارم.»

واکنش به حرف های سرمربی السد

فریرا سرمربی السد قطر عنوان کرده که با یک پیروزی پرگل در قطر کار پرسپولیس را یکسره می کنند. ما هرگز فلسفه خود را تغییر نداده ایم. همان طور که در دیدار با الدحیل هم چنین فلسفه ای را دنبال کردیم. ما با خوشبینی به این مسابقه می رویم. کاملا به بازیکنانم اعتماد دارم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

مشکلات ارزی و قطع همکاری با خارجی ها

گرشاسبی از احتمال قطع همکاری با خارجی های پرسپولیس به خاطر مشکلات ارزی حرف زده است.

حرف گرشاسبی واقعیت است چون بدهی های ما از سال گذشته هم هست. این فصل هم چیزی نگرفته ایم ولی بازیکنان به ما انگیزه می دهند. آنها با شور و شوقشان به ما انگیزه ماندن می دهند. واقعیت این است که فردا هم می توانم از پرسپولیس بروم. این روند هم مشخص نیست تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

آستانه تحمل برانکو چقدر است؟

نمی دانم این مشکلات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

مدت هاست رقمی دریافت نکرده ایم و باید این سوال را دیگران جواب بدهند چون من زمانش را نمی دانم.