آرشیو سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷، شماره ۳۲۵۷
اخبار کشور
۳

الو شرق

88640260

[email protected] پیامک: 30004699

پیمان شکنی! ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، با پیمان شکنی، باعث شد رئیس جمهوری کشورمان هیچ رغبت و علاقه ای به دیدار با وی نداشته باشد. امید است مشکل تحریم ها با مدیریت صحیح و حساب شده رفع شود تا کشور بیش از این دچار مشکلات اقتصادی نشود.

علی اکبر فرقانی

تغییر شغل: عده ای از کاسب ها به علت کاهش قدرت خرید مردم و چک هایی که از مشتریان گرفته اند، مجبور به تغییر شغل شده اند. اقتصاد بیمار باعث مشکلات فراوانی در جامعه شده است. چرا مسئولان برای درمان آن چاره ای اساسی نمی اندیشند؟

فرزین جبلی

سازمان تامین اجتماعی اقدام کند: پرونده تمامی بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی موجود است. پیشنهاد می شود برای رسیدگی به مراکزی که از بازنشستگان دوباره دعوت به کار کرده اند و قصد ندارند آنها را اخراج و جوانان تحصیل کرده و بی کار را استخدام کنند، شماره تلفنی اعلام شود تا مردم به راحتی بتوانند با آنها تماس بگیرند و تخلف هایی را که انجام می شود، گزارش دهند.

از بیمه شدگان تامین اجتماعی

شرایط خانه دارشدن برای کارمندان: پیشنهاد می شود مسئولان برای کارمندانی که تهران را به عنوان کار انتخاب کرده اند و مستاجرند، برای بازگشت داوطلبانه به شهرستان ها، شرایطی فراهم کنند تا خانه دار شوند. هم کارمندان به شهر خودشان برمی گردند و هم اینکه مجبور نیستند در تهران که شهری پرجمعیت و شلوغ است، زندگی کنند.

عرفان از تهران

حضور وانت بارهای بلندگودار و صدای موتورهای فست فود ها و تعمیرگاه های اگزوز در منطقه دریان نوی خیابان سیادت، آرامش را از این منطقه مسکونی با صدهزار جمعیت گرفته است. لطفا راهنمایی و رانندگی و شهرداری رسیدگی کنند.

امیر وجدانی