آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۹۷
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ افزایش قیمت سیگار / قاسم شاملی - تبریز: رسانه ها اعلام کردند که قیمت سیگار، 30 درصد افزایش داشته است در صورتی که اصلا این خبر صحت ندارد و قیمت سیگارها 300 درصد گران شده است مثلا یک سیگار که قیمت آن 2 هزار تومان بوده به 6 هزار تومان و سایر سیگارها هم به همین صورت افزایش داشته است. از مسئولان درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

■ فقدان زیرساخت لازم در استفاده از انرژی خورشیدی / آقای یاوری: من چهار سال است که یک پنل خورشیدی را روی پشت بام ساختمان خود نصب کرده ام ولی متاسفانه بعد از گذشت این چهار سال، اداره برق کرج هنوز نتوانسته روشی را جهت محاسبه میزان برق مصرفی ساختمان اینجانب محاسبه و صورتحساب صادر کند. مسئولان مرتب تشویق به استفاده از انرژی خورشیدی می کنند ولی متاسفانه هنوز زیرساخت های آن را فراهم نکرده است و مردم را تشویق به این کار می کند.

■ چرا با گرانفروشی کالاها برخورد نمی شود / آقای میراسماعیلی - بابلسر: چرا سازمان تعزیرات هیچ برخوردی با معضل گرانفروشی نمی کند. اکثر فروشگاه ها کالاهای خود را با قیمت خیلی بالاتر از قیمت مصرف کننده به فروش می رسانند و قیمت های حک شده روی کالاها را یا پاک می کنند یا مخدوش کرده اند و متاسفانه سازمان تعزیرات هم در کل وظایف خود را تعطیل کرده است.

■ مشکلات بیماران با بیمه سلامت و بیمارستان زنجان / جعفر قربانی - زنجان: بنده بازنشسته آموزش و پرورش هستم و مدت 45 سال حق بیمه پرداخت کرده ام ولی امروز که جهت درمان به بیمارستانی در زنجان مراجعه کردم مجبور شدم سهم بیمه را هم جهت درمان خودم پرداخت کنم. متاسفانه تنها بیمارستان دولتی در زنجان به نام بیمارستان بهمن به خاطر اختلاف به وجود آمده بیمارستان با اداره کل بیمه سلامت، بیماران باید تاوان این اختلاف را بپردازند. مسئولان وزارت بهداشت لطفا رسیدگی کنند.