آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۹۷
ورزشی
۲۳

اخبار

گرشاسبی: وزارت ورزش، مخارج ترمیم آزادی را می دهد

فرهاد نیکوخصال، مدیر ورزشگاه آزادی گفت این استادیوم برای میزبانی احتمالی فینال لیگ فوتبال قهرمانان آسیا به 15 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد اما این بدان معنا نیست که تمام این مبلغ باید از جانب پرسپولیس تامین شود و این وزارت ورزش است که باید پرداخت کننده این رقم باشد. در پی اظهارات فوق، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست پرسپولیس هم تاکید کرد که این باشگاه برای ترمیم و تجهیز آزادی مبلغی را هزینه نمی کند و وزیر ورزش گروهی را برای انجام این مهم انتخاب کرده است.

دستیار جدید برای کی روش آمد!

تمرین عصر دیروز تیم ملی فوتبال ایران در زمین پژوهشگاه نفت در شرایطی برگزار شد که اشکان دژاگه به صورت جداگانه در ساختمان پک به تمرین مشغول شد و مرتضی پورعلی گنجی هم به جمع ملی پوشان اضافه شد و زیر نظر فیزیوتراپ ها به درمان پای مصدومش پرداخت. کارلوس کی روش با گرمکن مشکی وارد زمین تمرین شد و شاگردان او با روپایی زدن، بدن خود را گرم کردند. پس از گذشت دقایقی، کی روش بازیکنان را به چهار دسته تقسیم کرد تا کارهای تاکتیکی محوله را انجام بدهند و چهار دروازه بان دعوت شده هم زیر نظر لوپز، مربی دروازه بان های تیم ملی و در حالی که کی روش هم روی کار آنها دقیق شده بود، تمرین کردند. دیروز حضور فردی که اسمش میگوئل لوپز است، نظرها را به خود جلب کرده بود. این مربی یک هفته ای است که سر تمرینات حاضر شده است.

چهره عبوس برانکو در تمرین دیروز سرخ ها

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس دیروز برخلاف روزهای گذشته با چهره ای عبوس در تمرینات عصرگاهی این تیم حضور یافت و خبری از خنده های همیشگی وی نبود. امید عالیشاه، بازیکن مصدوم پرسپولیس برای دقایقی کوتاه به طور نرم در زمین دوید و سپس برای ادامه معالجاتش زمین را ترک گفت اما شایان مصلح که مشکلاتی قضایی داشت و چند روزی در تمرینات شرکت نمی کرد، دیروز همراه با سایرین توپ زد.

شروع مجدد تمرین آبی ها در پشت درهای بسته

تیم فوتبال استقلال بعد از چند روز تعطیلی و استراحت، از فردا (جمعه) تمریناتش را از سر می گیرد تا برای شروع مجدد لیگ برتر مهیا شود. با تصمیم شفر تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی در پشت «در»های بسته برگزار می شود تا تمرکز بازیکنان بر کارها بیشتر شود. حریف بعدی آبی ها در لیگ، تیم سایپا است.