آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۲۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* در خبرها آمده بود که رئیس جمهور ترکیه اخلالگران ارز این کشور را کمتر از 48 ساعت دستگیر، محاکمه و زندانی کرد! اما رئیس جمهور ما در روز پاسخگویی در مجلس، گفت؛ می توانستم به رئیس بانک مرکزی بگویم قیمت دلار را ثابت نگه دارد! یعنی می شد آن را ثابت نگه داشت و نکردیم.

سوری

* آقای جهانگیری! دلار را به بالاترین سطح قیمت رساندید، معاون ارزی را که یکی از متهمان اصلی بود، دستگاه قضایی بازداشت کرد و شما با وثیقه او را آزاد نمودید، رئیس سابق بانک مرکزی را که حکم انفصالش در سال 96 صادر شده بود را در جایگاهش نگه داشتید و سپس به مشاوری برگزیدید… حال برای چه از مردم عذرخواهی می کنید! این کارها عذرخواهی ندارد!

حسامی

* یکی از مسئولان با قیافه ای حق به جانب، همه چیز را به دی 96 نسبت داد! ولی حالا با اعلام عدم تمکین دولت به حکم انفصال از خدمت سیف، روشن شد که فتنه دی 96 کجا پخت و پز شده بود تا به اسم مردم به خورد جامعه داده شود؟!

1156—0939

* آقای جهانگیری در تاریخ 97/7/17 در جمع مدیران اظهار داشت، مدیرانی که کار نمی کنند، خیانتکارند! جلوی کاهش قیمت دلار را گرفتن خیانت نیست؟ فردی که تخلفش در قضیه چوب حراج زدن به خزانه کشور، ارز و سکه محرز و در سال 96 منفصل از خدمت شده، به عنوان مشاور انتخاب شود خیانت نیست؟! و…

رحمانی

* مسئولین دولتی با چه رویی بسته های حمایتی را به یک چهارم جمعیت کشور می خواهند تحویل نمایند؟ آیا این مشکلات یک چهارم ناشی از بی تدبیری ها و کم کاری های مسئولان دولتی نیست؟ به جای اجرای مصوبه مجلس در قطع یارانه دهک های بالای کشور و افزایش یارانه به دهک های پایین و نیازمند، تداوم مسکن مهر و ایجاد اشتغال، اهتمام برای خروج از رکود و مهار تورم و گرانی و راه اندازی کارگاه ها و کارخانه ها با تزریق 20 درصد نقدینگی و… به کمک قطره چکانی به یک قشر محروم با دو بسته حمایتی ششصد هزار تومانی روی آورده اند. طی این یکی دو ماه اخیر بسیاری از اجناس سه چهار برابر شده اند و دولت می خواهد با ششصد هزار تومان قضیه را حل کند؟! اگر واقعا به فکر مردمید بیایید حقوق خود را به یک چهارم کاهش دهید؟!

شکیبا - طاهری- روشن

* دولتی ها ساز تصویب FATF را مدام کوک کردند در حالی که همین طیف تا به امروز لیست اموالشان را به مردم اعلام نکرده اند. اعلام لیست اموال سدی در مقابل پولشوئی، فساد و رانت و… خواهد بود که مسئولین دولتی از انجام آن سرباز زدند اما برای مطلع شدن دشمنان این مردم از اسرار مالی کشور عجله دارند!

9715—021

* چرا دولت به سفرهای استانی نمی رود؟ چرا نمی خواهند با مطالبات مردم مواجه شوند؟ آیا چشم امیدشان فقط به راضی کردن کدخداست و با ملت کاری ندارند؟

2501—0933

* مسئولان دولتی! چه کسی یا کسانی باید جلوی قیمت های افسارگسیخته را بگیرند؟! مگر می شود با فضاسازی کشور را اداره کرد؟ لطفا بیش از این ملت را سر کار نگذارید!

5364—0912 و 8455—0912

* امیدواریم با ایستادگی شورای محترم نگهبان در برابر تصویب FATF عمل وادادگی مجلس و مجلسیان در مقابل غرب از یک طرف موجب رسوایی غربگراها و از سوی دیگر باعث سربلندی مومنین به انقلاب گردد و ان شاءالله چنین خواهد شد.

4323—0919 و 0867—0917

* برجام چه گلی بر سر ملت زد که FATF بخواهد بزند؟ متاسفانه مرعوبین به جای تحقق خواسته های به حق ملت، به دنبال به کرسی نشاندن خواسته های سیری ناپذیر دشمنان نظام هستند. از شورای محترم نگهبان درخواست می شود از رد مصوبه اخیر مجلس که تامین کننده خواسته های دشمنان قسم خورده این نظام است دریغ نورزد.

ملکی

* کیهان بداند ما همه جوره پشتیبان شما هستیم. مطمئن باشید این خس و خاشاک ها رفتنی اند! برخی ها دارند به طور آشکار می گویند که ما پیرو آمریکاییم؟! خداوند ان شاءالله با ترامپ محشورشان کند!

4571—0933

* کشورهای اروپایی در ایران اسلامی سفارتخانه های فعالی دارند پس چه لزومی دارد که در کشور صحبت از افتتاح دفتر اتحادیه اروپا مطرح شود؟ هدف خطرناکی در پشت این اقدام وجود دارد.

6172—021

* مدتی بعد که عفونت لجن تصویب برجام 2 یعنی FATF بیرون بزند و همه را اذیت کند آقای رئیس جمهور سخنرانی خواهند کرد و می گویند الان زمان تسویه حساب نیست!

0049—0911

* امثال شهید مطهری و بهشتی خود را فدای انقلاب و اسلام کردند ولی امروز شاهدیم گروهی از نمایندگان مجلس برای آمریکا و توقعاتش سینه چاک می کنند. این وادادگی و ذلت پذیری واقعا جای تاسف و تامل دارد.

5435—0916

* اینکه آمریکای مکار و تروریست بالذات نتوانسته و نمی تواند هیچ غلطی بکند به همه ثابت شده است، اما برخی داخلی ها ترسیده اند و با دست و پا زدن های ناشیانه به جای نجات بیشتر غرق می شوند!

6712—0935

* 143 نماینده خواهان شفافیت اسرار و اطلاعات مالی کشور برای دشمنان شدند اما گفتند، رای ما باید از مردمی که به ما رای داده اند پنهان بماند! اسم آن شفافیت و این پنهان کاری چیست؟ آیا جز خیانت به موکلان، نام دیگری می توان بر آن نهاد؟!

7956—0935

* با مصوبه اخیر مجلس عملیات مالی و بانکی کشور برای بیگانگان شفاف شد در حالی که نمایندگان موافق حاضر نشدند رای آنها در مجلس برای مردم شفاف و روشن بشود. اگر مثل ما معتقد به خیانت بودن این رای نیستند اعلام کنند تا همه آنان را بشناسند.

4108—0913 و 5072—0918 و 6866—0913

* این حق مردم است که از آرای نمایندگان مطلع باشند و این حق را حتی ریاست مجلس نمی تواند از مردم سلب کند زیرا خود ایشان هم منتخب مردم است. چرا اجازه ندادند که مردم خادم و همسوی با دشمن را از هم تشخیص بدهند.

2914—0912 و طورانی- جانباز

* چرا بعضی از آقایان وقتی نیاز به رای دارند دم از رهبری می زنند و به قم برای دیدار علما می روند و وقتی که قرار است پای معاهده های ننگین را امضا کنند خبری از دیدارشان با علما نیست!

3024—0919

* نمایندگان موافق FATF نمی توانند نماینده دلسوز، آینده نگر و شجاعی برای ایرانیان باشند چرا که اگر فقط آنچه را که به آن رای دادند بخوانند متوجه می شوند که از بصیرت و دشمن شناسی بی بهره اند؟!

2085—021

* تصویب کنندگان برجام و FATF و حامیان آنها در دولت اگر به اندازه بیم و هراسی که از آمریکا دارند به خداوند و قدرت لایزال الهی ایمان و توکل داشتند بدون تن دادن به حقارت و ذلت پذیری از غرب خیلی از مشکلات را می توانستند حل بکنند.

3664—0912

* رسانه های فارسی زبان بیگانه مستندهای بسیار کوتاه و اغواکننده ای در مورد FATF منتشر کرده اند اما رسانه ملی هیچ مستندی در خصوص بیوگرافی و نحوه عملکرد FATF تهیه نکرده است. چرا رسانه ملی در خصوص چنین مسئله مهمی سکوت کرد؟

9951—0935 و 3061—013

* آقای لاریجانی رئیس مجلس و کارگردان اصلی تصویب برجام های خسارت بار یک و دو روز روشن منکر به تصویب رساندن برجام هسته ای در 20 دقیقه شده است. با یک مراجعه ساده به آرشیو مذاکرات مجلس حقیقت قضیه آشکار می شود. بله جلسات متعدد کارشناسی خارج از صحن مجلس درباره برجام برگزار شد که نتیجه همه آنها خسارت بار بودن برجام بود ولی در هنگام رای دادن هیچ مخالفی اجازه اعلام نظر پیدا نکرد.

نیک نام و 2622—021