آرشیو پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۳۳
ورزش
۱۱

اخبار جاکارتا

مدال طلا بر گردن متقیان

درادامه رقابتهای دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا،هاشمیه متقیان نماینده کشورمان درماده پرتاب دیسک بانوان به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت به مدال طلا رسید.

بهاروند رکوردشکنی کرد

عارف بهاروند پرتابگر وزنه کشورمان علاوه بر کسب مدال طلای رقابت های این رشته، رکورد بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی را شکست.

جودوکار ایران قهرمان شد

احسان موسی نژاد جودو کار نابینای کشورمان دردیدار نهایی برابر حریف عنوان دار کره ای پیروز شد و بیست و ششمین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد.

صفرزاده مدال برنز گرفت

هاجرصفرزاده در دوی 100 متر بازی های پاراآسیایی موفق به کسب مدال برنز شد.صفرزاده روز گذشته موفق به کسب مدال نقره در دوی 200 متر شده بود.

شلیک زندی به مدال طلا

محمدرضا زندی کماندار کشورمان در فینال رقابت های پاراتیراندازی باکمان با غلبه بر نماینده چین به عنوان قهرمانی بازی های پاراآسیایی رسید.

والیبال نشسته در فینال

تیم ملی والیبال نشسته ایران درمرحله نیمه نهایی سومین دوره بازیهای پاراآسیایی به مصاف تیم ملی عراق رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. والیبالیست های ایران با این برد به فینال رسیدند تا یک گام دیگر برای کسب مدال طلا نزدیک شوند.

کاکوش مدال برنز گرفت

مجید کاکوش ملی پوش تیراندازی باکمان کشورمان در رقابت های بازی های پاراآسیایی جاکارتا برابر نماینده کره جنوبی به برتری رسید و عنوان سوم را کسب کرد.

دوندگان به طلا نرسیدند

در ادامه رقابتهای دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، نمایندگان کشورمان در ماده دوی 400 متر به مصاف حریفانشان رفتند که موفق به کسب 3 مدال نقره و برنز شدند.

مدال طلا بر گردن نوری

جودوکارنابینای کشورمان موفق شد مدال طلای بازیهای پاراآسیایی را برگردن بیاویزد. وحید نوری در مرحله نیمه نهایی با برتری برابر حریف مغول راهی فینال شد. وی درفینال با نماینده عنوان دار از بک روبه رو شد و در نهایت توانست حریف قدر خود را شکست دهد.