آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۵۴
ورزش
۱۱

خبر

منشا:در خانه هر گز نباختیم

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: دردیداربرگشت مقابل کاشیما تا آخرین لحظه پا پس نمی کشیم. منشا گفت: ما تا الان درخانه در لیگ قهرمانان آسیا نباختیم واین امتیازخوب ماست. به همین خاطر مهم ترین مسئله برای ما گل زدن است. امیدوارم علیپور به من کمک کند تا گلزنی کنم. وی افزود: تلاش می کنیم تا به پیروزی برسیم، اما الان شرایط سخت است چون فینال لیگ قهرمانان آسیاست. ما همه به هواداران مان ایمان داریم و تلاش می کنیم تا به گل اول برسیم، سپس گل های بعدی را به ثمر برسانیم. مهم ترین مسئله این است که تا آخرین لحظه پا پس نکشیم.

کاشیما با آشپز می آید

سرآشپز مخصوص تیم ملی فوتبال ژاپن همراه با کاشیما برای بازی با پرسپولیس به تهران سفر می کند.نیشی جزء مشهورترین سر آشپزهای ژاپنی است که دراین سفر کاشیما را همراهی می کند تا مشکلی از بابت غذا برای این تیم به وجود نیاید.

استقلال در تبریز متوقف شد

تیم فوتبال استقلال که درهفته های اخیر نتایج مورد رضایت هوادارانش را کسب نکرده است، درهفته یازدهم لیگ برتر برابر تیم انتهای جدولی ماشین سازی متوقف شد اما یک پله صعود کرد. هفته یازدهم از هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتردیروز با دیدار تیم های ماشین سازی و استقلال در تبریز پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.استقلال با این تساوی 16 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. ماشین سازی هم 11 امتیازی شد.

برانکو: بلاژویچ الگوی من است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بلاژویچ استاد و الگوی من در کار مربیگری بوده و همیشه به شاگردی او افتخار می کنم.برانکو گفت: از اینکه افتخار دستیاری یکی از بزرگ ترین مربیان تاریخ فوتبال را داشتم، بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه او را درکنار خود داشته باشیم.وی گفت: زمانی که او سرمربی و من مربی تیم ملی کرواسی بودیم، با هم روز های بسیار شاد و رضایت بخشی را برای مردم کرواسی در تیم ملی ایجاد و ملت خودمان را شاد کردیم.