آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۶۶
بورس
۱۰
آموزش

پیش بینی بازارها در ادامه سال 97

دنیای اقتصاد : سمینارکاربردی و تخصصی بازاریابی با عنوان «پیش بینی بازارها در ادامه سال 97» پنج شنبه 25 آبان ماه، توسط روزنامه «دنیای اقتصاد» برگزار می شود. به گزارش واحد آموزش «دنیای اقتصاد» در سال جاری بازارهای سرمایه گذاری در ایران دستخوش نوسانات شدیدی شد.

تحولات سریع و پیاپی در عرصه اقتصاد سبب شده است که پیش بینی بازارها به یکی از اصلی ترین دغدغه های اقشار مختلف جامعه به ویژه تصمیم گیران و فعالان اقتصادی بدل شود. بدیهی است که رشد یا افول یک کسب و کار با تحلیل درست مدیران و تصمیم سازان آن از شرایط بازارها رابطه تنگاتنگی دارد. با وجود تقاضای جامعه برای اطلاع از کم وکیف بازارها، تحلیل های قابل اتکایی مشاهده نمی شود. در پاسخ به این نیاز، گروه رسانه ای «دنیای اقتصاد» اقدام به برگزاری سمینار «پیش بینی بازارها در ادامه سال 97» با تاکید بر بازارهای بورس، مسکن، طلا و ارز، پول و بانک، به تاثیر شرایط جدید اقتصاد ایران پس از تحریم ها بر بازارهای مختلف، به منظور ارائه راهبرد سرمایه گذاری بهینه برای فعالان اقتصادی کرده است.

در این سمینار که با حضور و سخنرانی استادان برجسته اقتصادی، آقایان دکتر حسین عبده تبریزی، دکتر بهروز ملکی، دکتر علی سرزعیم و دکتر مرتضی عباد برگزار می شود، به روندهای مهم و شاخص های اصلی اقتصاد پرداخته و راهکارهای عملی عبور از چالش های پیش رو ارائه خواهد شد. علاقه مندان و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای اقتصاد» با شماره تلفن های 87762411 و 87762416 تماس گرفته یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.