آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۴۴
ورزشی
۹

اظهارات متناقض مسئولان فدراسیون والیبال در خصوص قرارداد کولاکوویچ

وضعیت نیمکت تیم ملی والیبال در پرده ای از ابهام قرار گرفته و شاهد تناقض در گفته های سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون درباره وضعیت قرارداد سرمربی هستیم.

وضعیت نامشخص والیبال سبب شده تا بی نظمی های عجیبی را شاهد باشیم. از اتفاقات عجیبی که در جریان رقابت های لیگ برتر رخ می دهد گرفته تا اظهاراتی که درمورد موضوعات کلان تر فدراسیون عنوان می شود. در این میان امیرحسین منظمی، دبیر فدراسیون والیبال هم از جمله افرادی است که این روزها خیلی خودش را با بیان اظهارات عجیب در رسانه ها مطرح می کند. شاید دلیل برخی از این صحبت ها این باشد که آقای دبیر سودای ریاست در سر دارد و می خواهد جانشین ضیایی بازنشسته شود.

امیرحسین منظمی در آخرین اظهارات خود در مورد قرارداد ایگور کولاکوویچ گفته «قرار است در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص ابقا یا برکناری سرمربی تیم ملی تصمیم گیری شود. خودم تصور می کنم احتمال ماندن این مربی خیلی کمتر از نماندن او باشد.»

این صحبت ها در شرایطی مطرح شده است که ایگور کولاکوویچ، هشتم مهر ماه در پاسخ به این سوال وضعیت قرارداد شما با فدراسیون ایران چگونه است، تصریح کرد: من تا اکتبر 2020 یا همان پایان بازی های المپیک با ایران قرارداد بستم. من چندین پیشنهاد در ماه آوریل از چند باشگاه اروپایی و ملی دریافت کردم که برای بعد از مسابقات قهرمانی جهان بودند. یکی از آنها که رسمی تر بود از بلگوری (تیم روسی) بود. از آن زمان من 2 سال قرارداد داشتم و خواستم درست و منصفانه با فدراسیون ایران برخورد کنم، بنابراین پیشنهاد رسمی آنها را به آقای ضیایی رساندم و از رئیس پرسیدم که چه کار کنم؟ آیا ما با هم ادامه می دهیم یا من به روسیه بروم؟ آقای ضیایی با هیات رئیسه جمع شدند و تصمیم گرفتند که با من ادامه دهند و بر این اساس همکاری ما در ماه می تمدید شد.

اینها اظهاراتی بود که ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص قراردادش با فدراسیون ایران عنوان کرد. قصد بررسی عملکرد این مربی را نداریم؛ بلکه موضوع این است که چه کسی در این بین واقعیت را نمی گوید؟ همان هیات رئیسه ای که منظمی می گوید باید در مورد ادامه همکاری ایگور تصمیم گیری کند، ظاهرا پیش از رقابت های قهرمانی جهان نظر مثبت خود در خصوص تمدید قرارداد کولاکوویچ را اعلام کرده است!