آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۱۸
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از اپرا تا شاهرخ خان

این روزها اصطلاح «هشتگ» زیاد به گوش شما خورده است. هشتگ در شبکه های اجتماعی به واژه یا عبارتی گفته می شود که قبل از آن علامت # قرار می گیرد تا عبارت مربوطه علامتگذاری شود و از این طریق افراد بتوانند براحتی آن را پیدا کنند. هشتگ ها برای دسترسی آسان همه کاربران اجتماعی به یک موضوع راه اندازی شده اند و در اینجا پربیننده ترین هشتگ ها طی یک هفته گذشته را مشاهده می کنید.

#HappyBirthdaySRK – هفته گذشته تولد «شاهرخ خان» یکی از سرشناس ترین بازیگران هندی بود و مردم هند این هشتگ را به مناسبت تولد او هزاران بار بازنشر کردند.

#Opra - «اپرا وینفری» یکی از سرشناس ترین مجریان تلویزیون در جهان محسوب می شود. او هفته گذشته با «استیسی آبرامز» یک زن سیاه پوست که برای نخستین بار نامزد فرمانداری در امریکا شده است مصاحبه متفاوت و بسیار دیدنی انجام داد و به همین خاطر نام او ترند شد.

#TraceyCrouch - «تریسی کراوچ» وزیر فرهنگ بریتانیا قوانین جدید و متفاوتی برای دستگاه های مخصوص شرط بندی در این کشور اعمال کرده است که با مخالفت گسترده مواجه شده است. این قوانین باعث شد نام او در شبکه های اجتماعی دست به دست شود.

#SérgioMoro -«ژایر بولسونارو» رئیس جمهوری جدید برزیل گفت که قصد دارد «سرخیو مورو» قاضی مبارزه با فساد که سیاستمداران قدرتمندی نظیر «لوییس ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس جمهوری سابق برزیل را به زندان انداخت، نامزد تصدی وزارت دادگستری کند. این خبر نام قاضی را به هشتگ تبدیل کرد.

#GoogleWalkout -در پی انتشار اخباری مبنی بر رسوایی جنسی برخی مدیران ارشد گوگل خشم کارمندان این شرکت برانگیخته شد و بسیاری از آنها تصمیم به اعتراضات سراسری گرفتند. این اتفاق باعث شد هشتگ مذکور داغ شود.