آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۱۸
فناوری
۱۷
تاپ اپ

رسیدن به تناسب اندام به صورت فناورانه

ماهرخ چنگیز

حتما برای شما هم این موضوع پیش آمده که بارها تصمیم گرفته اید انجام ورزش را در برنامه هفتگی خود بگنجانید اما به دلیل مشغله کاری یا پیدا نکردن یک باشگاه مناسب و نزدیک محل کار یا زندگی نتوانسته اید به این هدف خود برسید.

خوشبختانه سرویس های فناورانه این مشکل را هم حل کرده اند. در حال حاضر به کمک اپلیکیشن های مختلف ورزشی این امکان برای بسیاری از کاربران پرمشغله فراهم شده که بدون دغدغه حضور در باشگاه ورزشی بتوانند حرکات ورزشی را در محل کار یا خانه خود انجام دهند. این اپلیکیشن ها حتی هر ساله و با رشد تکنولوژی از امکانات کاربردی قابل توجه ای هم برخوردار می شوند.

یکی از اپلیکیشن های جدیدی که در این زمینه می توانیم به شما معرفی کنیم GetFit: Home Fitness & Workout است. کاری که این برنامه انجام می دهد این است که حرکات ورزشی را همراه با برنامه های تمرینی مناسب در اختیار کاربرانش می گذارد. این اپلیکیشن برنامه های ورزشی را نیز براساس اطلاعاتی که در ابتدای ورود شما به برنامه دریافت می کند در اختیارتان می گذارد. شما باید هدف خود برای استفاده از این برنامه را نیز اعلام کنید برای مثال اینکه می خواهید چاق شوید، لاغر شوید یا قویتر شوید. حرکات ورزشی به صورت تصویر و ویدئو در اختیار کاربران قرار می گیرد.

تمام آموزش های ویدئویی توسط این برنامه به صورت حرفه ای و همراه با متن توضیح کامل در اختیار کاربران گذاشته می شود تا اشتباه در هنگام انجام آن توسط کاربر رخ ندهد. یکی از امکانات جالب این برنامه این است که شما می توانید با عکس گرفتن از بدن خود در فواصل مختلفی که توسط اپ مشخص می شود به صورت کاملا شفاف از تغییرات ظاهری بدن خود مطلع شوید. این برنامه در دونسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.