آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۶۶
فرهنگ و هنر
۳۲

کوتاه از فر

یاد توران میرهادی در روایت 17 نقاش

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی ویژه گرامیداشت زنده یاد توران میرهادی عصر جمعه هجدهم آبان ماه، همزمان با دومین سال درگذشت این بانوی نویسنده در گالری ویستا برگزار می شود.

«از کودکی» عنوان مجموعه ای از نقاشی های گروهی است که 17 هنرمند به یاد توران میرهادی خلق کرده اند و به انتخاب بهنام کامرانی به تماشا در می آیند. در این نمایشگاه آثاری از فرح اصولی، ثمیلا امیرابراهیمی، ندا اعظمی، مهناز پسیخانی، مهدیس توکل، تبسم تهم، مهدی حسینی، ستاره حسینی، سمیرا دریا، آذین رستمی، گیزلا وارگا سینایی، ترانه صادقیان، نجوا عرفانی، نفیسه عمران، بهنام کامرانی، وانا نبی پور و رضا هدایت ارائه می شود. نمایشگاه «از کودکی» تا 25 آبان (غیر از شنبه ها) در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 میزبان علاقه مندان است.

سیاه و سفیدهای رضا بانگیز در گالری فردا

هنرآنلاین : نمایشگاه نقاشی رضا بانگیز از جمعه 18 آبان در گالری فردا برپا می شود. در این نمایشگاه نزدیک به 40 اثر از این هنرمند که آثار سیاه و سفیدش از شهرت زیادی برخوردار است به نمایش درخواهد آمد.

رضا بانگیز متولد سال 1316 تهران و فارغ التحصیل از دانشکده هنرهای زیبا و دارای مدرک درجه یک هنری معادل دکتراست. این هنرمند نقاش با تشکیل نمایشگاه در داخل وخارج از کشور وهمچنین شرکت در نمایشگاه گروهی در داخل وخارج از کشور زمینه فعالیت خود را فراهم آورده است. اخذ بورس مطالعات هنری انگلیس، بورس مطالعات هنری پاریس و بورس مطالعات هنری اروپا در کارنامه فعالیت بانگیز دیده می شود. این نمایشگاه تا اول آذر در گالری فردا برپا می شود و علاقه مندان برای دیدن آثار بانگیز می توانند از ساعت 16 تا 20 به نشانی خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 مراجعه کنند. گالری روزهای پنج شنبه از ساعت 16 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است.