آرشیو سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۴
رسانه: شبکه
۷

پخش «بانوی سردار» در دهه فجر

سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید مرادی در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش جام جم، تصویربرداری سریال بانوی سردار مدتی پیش در ارتفاعات پردیس و پلور مازندران به پایان رسید و هم اکنون در حال ساخت موسیقی و تروکاژ قرار دارد. فصل اول این سریال به زندگی بی بی مریم سردار بختیاری می پردازد که کتابی از زندگی او نیز منتشر شده و فصل دوم آن به زندگی علیمردان خان بختیاری خواهد پرداخت که سال آینده وارد مرحله تولید خواهد شد. پیش از این بنا بود این سریال به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شود، اما به دلایلی به پرویز شیخ طادی سپرده شد و با توجه به تغییر مقطع زمانی، هنوز مشخص نیست که در فصل دوم بازیگرها تغییر خواهند کرد یا نه.

پانته آ سیروس (در نقش بی بی مریم، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، علیرضا دیلمی، فاطمه شکری و… از بازیگران فصل اول بانوی سردار هستند. پانته آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش بی بی مریم را ایفا می کند که به دلیل توانمندی هایی که در سوارکاری و شمشیربازی داشته، برای این نقش انتخاب شده است.

زرنان شهریار، شهرک دفاع مقدس و یکی از لوکیشن های فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» از دیگر محل های فیلمبرداری این سریال تلویزیونی بوده اند.