آرشیو پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۴۱
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ پیاده روسازی اولویت شهرداری باشد / اصغر عابدی: از شهردار جدید تهران درخواست داریم که موضوع پیاده روسازی را محوریت قرار دهند. برای مثال خیابان

17 شهریور حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا با سنگفرش تبدیل به پیاده رو شد ولی متاسفانه با گذشت یک سال قسمتی از این پیاده رو حذف و مجددا به سواره رو تغییر پیدا کرد. خواهشمندیم این طرح در سایر مناطق تهران جهت تشویق مردم به پیاده روی اجرا شود.

■ پاسخگو نبودن موسسه کاسپین نسبت به سپرده گذار / زهرا کریمی: پدر اینجانب مدت 5 سال است که در موسسه بدرالطوس که بعدها به موسسه کاسپین تغییر نام داد سپرده گذاری کردند و نه تنها هیچ سودی به ما نمی دهند بلکه هر بار هم که بابت دریافت پول خود به شعبه سنوات مشهد مراجعه می کنیم در پاسخ می گویند فعلا پول نداریم و دولت به حساب موسسه پولی واریز نکرده است. به شعبه مرکزی مراجعه می کنیم پاسخ قانع کننده ای به ما نمی دهند و از پرداخت پول خودداری می کنند. الان مادر اینجانب بیمار است و پول جهت جراحی ایشان نداریم. از مسئولان درخواست پیگیری دارم.

■ چرا سبد کالا به ما پیک موتوری ها تعلق نمی گیرد؟ / آقای سلطانی: اخیرا دولت اعلام کرده که قرار است به افرادی که درآمد آنها زیر 3 میلیون تومان است سبد کالا یا بسته حمایتی پرداخت شود. سوال من از دولت این است: پس تکلیف اینجانب و امثال اینجانب که هیچ گونه شغل ثابت و بیمه نداریم چیست؟ چرا این سبد به ما تعلق نمی گیرد؟ ما که فقط از طریق پیک موتوری خرج زندگی را با هزار زحمت تامین می کنیم تکلیف مان چیست؟

■ تبدیل فضای پارک به ساختمان اداری / آقای نوروزی: شهرداری قزوین 200 متر از فضای پارک محلی واقع در شهرک شهید رجایی را تبدیل به ساختمان اداری کرده و هرچه هم اهالی منطقه اعتراض می کنند هیچ نتیجه ای نداشته است.

■ عدم کمک به معلول از سوی کارمندان بانک / خانم کاظمی: اینجانب معلول حرکتی هستم و با ویلچر برقی تردد می کنم. چهارشنبه 30 آبان به بانک ملی شعبه نازی آباد جهت انجام کار بانکی مراجعه کردم ولی با توجه به شرایط جسمی ام هیچ یک از کارکنان بانک حاضر به کمک به اینجانب جهت انجام کار بانکی نشدند. این در حالی بود که مراجعین به بانک حاضر به کمک بودند اما کارمندان دریغ کردند.

■ درخواست کمک به زندانیان مالی / یک مخاطب: برادر اینجانب به نام حسین حسین خانی مدت 9 سال است که به علت بدهی در زندان است و هیچ گونه حامی مالی که بتوان به او کمک کرد ندارد. تمام جوانی او در زندان در حال تباه شدن است. از خیرین و مردم دلسوز کشور درخواست دارم به برادرم کمک کنند تا وی به آغوش خانواده برگردد.