آرشیو پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* اینکه با وجود کاهش نرخ ارز و سکه قیمت بالا رفته اجناس پایین نمی آید بدین علت است که به مردم فشار بیاورند تا به اشتباه افتاده و زمینه روانی جامعه را برای تصویب امثال CFT فراهم آورند.

5364—0912

* توهین به مقدسات توسط نماینده های اصلاح طلب کاری است که از آنان خواسته شده تا با ایجاد دو قطبی در جامعه مطالبات بر زمین مانده مردم تحت الشعاع قرار بگیرد.

0721—0912

* در پی درخواست فاکتور فروش مامور تعزیرات از فروشنده لبنیات، فروشنده یکی از برندهای معروف لبنیات خطاب به مامور تعزیرات می گوید: آدمت می کنم! این گونه جسارت به مامور حکومتی نشان می دهد پشت این گران فروشی ها چه بسا نفوذی های صاحب قدرت پنهانند. گواینکه کاهش قیمت ارز و سکه افزایش قیمت های اجناس را در پی داشت. در حالی که طبق روال باید با کاهش قیمت ها مواجه می شدیم!

علیمردانی

* هیچ کس نباید برای مفسدان اقتصادی دلسوزی کند. همه آنها در هر رتبه و مقامی که باشند باید محاکمه و مجازات شوند. اگر این از خدا بی خبران دست به چنین جنایتی نمی زدند وضع بازار این گونه نبود که تورم تک رقمی اوج بگیرد و به 50 درصد برسد؟!

2805—0916

* وادادگی دستگاه دیپلماسی به جایی رسیده که آلمان که سال هاست ذلیل آمریکاست هم برای کشورمان شاخ و شانه می کشد و زبان درازی می کند! حتما فردا نوبت گستاخی کشورهای ذره بینی اقیانوس هند است!

شاهی- تهران

* آقای ظریف اگر دیپلمات باهوشی بود باید به جای محکوم کردن کشور به پولشویی که بازی کردن در زمین دشمنان است اموال بلوکه شده کشور توسط انگلیس را از وزیر خارجه گستاخ این کشور طلب می کرد.

9590—0914

* کیهان نسبت به موضوعات متعددی نقد دلسوزانه داشت ولی مسئولین دولتی نسبت به آن نقد بی توجهی یا بعضا اهانت کردند اما واقعیت تلخ امروز کشور اثبات کننده همان هشدارهای دلسوزانه ای است که کیهان مدام به دولت می داد.

8756—0912

* صدای مردم ایران را اگر مسئولین می خواهند بشنوند پیشنهاد می کنم حتما کیهان را مطالعه کنند زیرا در حال حاضر یکی از روزنامه هایی است که سخن مردم را در تیترهای آن می توان یافت.

2914—0912

* کیهان در این روزهای سخت معیشتی همراه کارگران و کارمندان و دیگر اقشار نیازمند جامعه بود و در طی این روزها همه هجمه ها و اهانت عده ای معلوم الحال را تحمل کرد. به خاطر این ایثار و فداکاری سپاسگزارم.

3767—0919

* سلام و درود به سردبیر محترم و کارکنان زحمتکش روزنامه کیهان و آنهایی که در جهت روشنگری اذهان عمومی و پیشرفت و ترقی و سربلندی کشور و اعتلای نام ایران اسلامی تلاش می کنند و به طور شبانه روز زحمت می کشند. خدا قوت و حق یار و نگهدارتان باد!

محمود بلیغیان- اصفهان

* قیمت مسکن در محله های تهران دو تا سه برابر شده است. خیلی از شهروندان تهرانی که با چند سال پس انداز می توانستند با 200 تا 300 میلیون تومان صاحب یک واحد مسکونی بشوند به طور کل ناامید شده اند.

محمدی

* شرکت های لبنی متخلف تاکنون 83 میلیارد تومان جریمه نقدی شده اند که کارخانه متخلف باید جریمه را پرداخت کند ولی این کارخانه های متخلف در طی چند ماه با گران کردن محصولات خود چند برابر این جریمه را از مردم دریافت کرده اند!

6929—021

* ای کاش رئیس جمهور محترم مسیر 2 ساعته تهران- سمنان را با خودرو می رفتند تا وضعیت جاده را نیز از نزدیک لمس کنند.

8397—0912

* برای توزیع بسته حمایتی دولت کار کارشناسی دقیقی صورت نگرفته چرا که کارمندی با یک فرزند به دلیل اینکه حقوق او زیر 3 میلیون تومان است از بسته حمایتی دولت بهره مند است ولی کارمند دیگری با چهار فرزند صرف اینکه بالای 3 میلیون تومان حقوق می گیرد محروم شده است.

8256—0912

* همسرم کارگر نانوایی است و کمتر از 3 میلیون تومان حقوق می گیرد ولی از بسته حمایتی خبری نیست. به کجا باید مراجعه بکنیم؟

8970—0918

* وزارت راه و شهرسازی از سال 83 تاکنون پروژه جاده اراک - فرمهین را به طول 43 کیلومتر آغاز کرده است که معلوم نیست کی قرار است به اتمام برسد! از مسئولان امر درخواست تسریع در این پروژه را دارم.

5560—0918

* مبلغ 700 هزار تومان به دانشجویان شهید بهشتی به عنوان کمک هزینه پرداخت می شد اما تحت عنوان «آموزش» 350 هزار تومان آن را کسر کرده اند در حالی که در تمام دانشگاه ها این خدمات آموزش، رایگان است!

5417—021

* مجتمع مسکونی واقع در پیشوای ورامین (مجتمع کنار مشهد سازه) در آخر دولت نهم ساخته شد و برخی واحدهای آن به صورت اجاره به شرط تملیک تحویل مردم شد و بخشی تاکنون علی رغم آماده بودن بعد از 10 سال هنوز تحویل نشده است و سارقان در حال بردن در و پنجره ها هستند. چرا تحویل مردم نمی شود؟!

2645—0912

* از مسئولان بانک گردشگری درخواست می شود با توجه به اینکه ساختمان بانک گردشگری شعبه میدان شهدا (17 شهریور شمالی) بیش از یک سال است آماده شده است و در این خیابان شعبه دیگری از این بانک نیست، در افتتاح آن تسریع کنند.

شفیعی

* تمام کوچه های بلوار خوارزمی شهر کرج به دلیل حفاری فاضلاب مسدود شده است و اهالی مجبور بودند خودروها را داخل بلوار پارک کنند. اما پلیس راهنمایی و رانندگی تمام خودروها را جریمه کرده است، کاش به حقوق اهالی این کوچه در خصوص پارک خودروها احترام می گذاشتند و از قبل اطلاع رسانی می کردند.

5118—0911

* چرا در شهرستان بیرانشهر لرستان فقط یک بانک کشاورزی وجود دارد و در قسمت شهرک آن که از تمام ادارات دولتی سکونت دارند به وجود یک بانک دیگر مثلا ملی و… نیاز مبرم است تا امور بانکی مردم مختل نگردد! برخی شهرهای بزرگ قدم به قدم شاهد انواع و اقسام بانک ها و بعضا با ساختمان های آسمان خراش هستند ولی در شهر ما تنها یک بانک وجود دارد!

0685—0916