آرشیو پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۷۶
ورزش
۱۱

خبر

بیرانوند سفیر نماز شد

دروازه بان پرسپولیس به عنوان سفیرنمازانتخاب شد. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از سوی حسن روحانی، رئیس جمهور دراجلاس سراسری نمازدراستان سمنان مورد تقدیر قرارگرفت و به عنوان سفیر نماز معرفی شد.متن تقدیرنامه بیرانوند به شرح زیراست:زیباترین عبادت حق نمازاست که ستون دین و معراج مومن است. همه آن هایی که در اقامه باشکوه تر نماز تلاش می کنند بی تردید در استحکام دین خداوند وعروج انسان ها به سوی خالق مهربان کوشیده اند.بدینوسیله از اهتمام ارزشمند جنابعالی در ترویج فرهنگ نورانی نماز درآوردگاه ها ورزشی صمیمانه تقدیرو تشکر می نمایم.امید است تلاش های خالصانه شما مورد پذیرش درگاه خداوند بزرگ قرار گیرد.دروازه بان پرسپولیس درخشش زیادی در این فصل داشته است و توانسته به قهرمانی لیگ ایران و نایب قهرمانی آسیا برسد و در سه دیدار ایران در جام جهانی برای تیم ملی به میدان رفت.

خلیل زاده: خوشحالم درکورس هستیم

مدافع گلزن تیم پرسپولیس گفت: فشردگی بازی ها رمقی برای ما نگذاشته و واقعا دراین شرایط پرسپولیس خسته است و امیدوارم بازیکنان جدید به ما کمک کنند. خلیل زاده درخصوص برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم تا درکورس قهرمانی باقی بمانیم وخوشحالیم که بازی را بردیم و برای بردن درسایر بازی ها آماده می شویم.

منشا همچنان گل نمی زند

گادوین منشا، مهاجم تیم پرسپولیس 90 دقیقه دیگررا هم بدون گلزنی برای این تیم تجربه کرد تا آمار او یک گل زده به ازای 870 دقیقه بازی باشد. اولین وآخرین باری که منشا برای پرسپولیس در لیگ برتر گلزنی کرد، دقیقه 65 هفته دوم بود. منشا درآن بازی دروازه فولاد را باز کرد، اما دیگربعد ازآن موفق به گلزنی نشد. مهاجم سرخ پوشان درحالی همچنان روی خط گل نزدن پیش می رود که پرسپولیس تنها 2 بازی تا پایان نیم فصل نخست فرصت دارد.

شکایت تراکتور به فیفا

رسانه انگلیسی از شکایت باشگاه تراکتورسازی ازدو بازیکن خارجی سابق خود خبر داد. استوکس و اروین بعد از حضوری کوتاه مدت و موفق در تراکتورسازی در نهایت این تیم را ترک کردند. دیلی رکورد نوشت: استوکس و اروین در تابستان راهی تیم تراکتورسازی شدند ولی هر دو در نهایت این تیم را ترک کردند. اکنون باشگاه تراکتورسازی به شکایت ازاین دو بازیکن به فیفا اقدام کرده است.