آرشیو یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷، شماره ۳۳۲۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

[email protected] . پیامک: 30004699

کارتن خوابان را دریابید! عده ای پولدارها شب ها بدون هیچ فکر و خیال روی تشک های پر قو می خوابند، برخی ها هم به علت نداری، کارتن خواب اند! کارتن خواب ها یا بی خانمان ها بیشتر شب ها در حاشیه پیاده روها، پارک ها و به ویژه در میدان قیام، پارک کوثر و دروازه غار شب های سرد پاییز از سرما می لرزند و شب را به سختی به صبح می رسانند. مسئول جمع آوری و ساماندهی آنها چه کسی است؟

یک مخاطب

مترو مشکل را رفع کند: روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو در پاسخ گویی به مطالبی که در مطبوعات چاپ می شود، گوی سبقت را از سایر روابط عمومی ها ربوده است که جای قدردانی دارد. اما در پاسخ آن روابط عمومی که در تاریخ پنج دی در صفحه سه روزنامه «شرق» درباره ایستگاه متروی شهید حقانی، دری که به پایانه اتوبوس رانی شرکت واحد راه دارد، چاپ شد، متاسفانه مسئولان شرکت هایی که نام برده شدند، در دسترس نیستند و این مسئله باعث شده محل ورود و خروج مسافران کثیف، غیرایمن و به ویژه هنگام بارندگی آب جمع می شود و اخیرا هم تعدادی بلوک سیمانی گذاشته اند تا موقع آبگرفتگی مردم از روی آن عبور کنند! با عبور از روی بلوک های سیمانی، آب به دیگران می پاشد و خود مشکل ساز شده است. به نظر می رسد مسئولان شهرداری منطقه سه و شرکت بهره برداری مترو برای رفع مشکلات ایجادشده باید با توافق و همکاری مسالمت آمیز اقدام کنند و مسافران مترو و اتوبوس های شرکت واحد را دریابند.

علی از مسافران دائمی خط یک مترو

میدان شمشیری و بهداشت فراموش شده: بیشتر کاسبان به ویژه مرغ و ماهی فروشان و قصابی ها در میدان شمشیری تهران بهداشت را رعایت نمی کنند. نبود نظارت موجب سوءاستفاده کاسبان محل شده است. از مسئولان ذی ربط انتظار می رود با نظارت مستمر از تخلف های واحدهای صنفی جلوگیری کنند.

محسن شربتی از تهران