آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۷۱
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ سوپرمارکت ها در تنکابن اتیکت قیمت نمی زنند/ بابلی -430…0911: لطفا به گوش مسئولان برسانید که سوپرمارکت ها در شهرستان تنکابن اتیکت قیمت بزنند چون 80 درصد از سوپرمارکت ها اتیکت نمی زنند و 124 ضعیف عمل می کند.

■ قدردانی از تصویب سند درمان در وزارت بهداشت / 263… 0938: امید و انتظار ویژه می رود در اقدام خداپسندانه و بسیار قابل تقدیر وزارت بهداشت در تصویب سند درمان شاهد رفع کمبود امکانات درمانی و دارویی در شهرستان های مراکز استان ها باشیم و چنان باشد که بیماران فقط در محل سکونت خودشان درمان شوند.

■ عدم پرداخت پاداش سنوات خدمت / مرضیه نظامی: اینجانب با شغل مهندسی تاسیسات با سابقه 26 سال از اداره راه و شهرسازی استان کرمان در سال 96 بازنشسته شدم و از سوی محل کار مبلغ 80 میلیون تومان به عنوان پاداش سنوات بازنشستگی اینجانب تعیین شد ولی با گذشت یک سال و نیم هنوز این مبلغ را به اینجانب پرداخت نکرده اند. به هر کجا مراجعه می کنم پاسخ درستی به ما نمی دهند و مرتب به اداره راه و شهرسازی کرمان و تهران مراجعه می کنم. هم اکنون به این مبلغ نیاز دارم اما متاسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست.

■ همسان سازی حقوق چه شد؟ / خانم جوادی: همسر اینجانب با 30 سال سابقه کار، بازنشسته شرکت نفت است ولی حقوق پرداختی با عنوان مستمری بازنشستگی یک میلیون و 700 هزار تومان است در حالی که سایر بازنشسته های همین شرکت مبلغ بسیار بالاتری دریافت می کنند. جالب اینجاست که یکسری مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند و عده ای دیگر از صندوق بازنشستگی کشوری مستمری می گیرند و متاسفانه اختلاف زیادی بین آنها وجود دارد. چرا قانون همسان سازی حقوق های بازنشستگی را اجرا نمی کنند؟ با این اوضاع گرانی و داشتن داماد و نوه از عهده مخارج زندگی برنمی آییم. از مسئولان محترم درخواست داریم این قانون را اجرایی کنند.

■ مشکلات یک جانباز / حسن سالاروند: اینجانب از جانبازان و بازماندگان عملیات کربلای 4 هستم. 25 درصد جانبازی و 16 سال سابقه کار دارم و از کارافتادگی گرفته ام ولی بابت درصد جانبازی هیچ تسهیلات و کمکی دریافت نکرده ام. الان بسیار تحت فشار هستم و درخواست فوق العاده ایثارگری داده ام ولی تاکنون پاسخی به من نداده اند.

■ ضرورت بازدید دانش آموزان از مراکز صنعتی / آقای صابر: اکثر کشورهای پیشرفته که به آموزش و پرورش اهمیت می دهند طرح بازدید دانش آموزان از مراکز صنعتی و کارخانه ها برای آنها بسیار مهم است و این کار را در طول سال تحصیلی انجام می دهند. پیشنهاد می کنم آموزش و پرورش ما نیز این رویه را سرلوحه کار خود قرار دهد تا جوانان ما از نزدیک با مشاغل مهم صنعتی آشنا شوند چون اکثر جوانان خیلی از مشاغل را نمی شناسند و چون از نزدیک این مشاغل را ندیده اند بعضا علاقه ای نیز ندارند.

■ سرقت در «دولت خواه» منطقه 19 / آقای حسینی: از محله دولت خواه منطقه 19 تماس می گیرم. من در این منطقه مغازه دار هستم و متاسفانه چندین بار است که دزدی، زورگیری و دستبرد به منازل و مغازه ها رخ داده است. از مسئولان نیروی انتظامی درخواست داریم به این مشکل منطقه رسیدگی کنند.

■ مشکلات مالی یک ایثارگر / افضل کردی: اینجانب یک ایثارگرم و مدت دو سال در جبهه بودم. از نظر مالی خیلی تحت فشار هستم. دو فرزند دانشجو دارم با این حال نه بیمه دارم و نه شغل ثابت. از مسئولان درخواست دارم فکری به حال ما کنند.