آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۷۱
ورزشی
۲۲

روز ویژه آبی ها با وعده های فتحی و قطعی شدن سفر به ترکیه

مجیدی شیک و آراسته آمد

تمرین دیروز استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی بدون احتساب ملی پوشان فقط یک غایب داشت و او، جابر انصاری بود اما مهم ترین واقعه مرتبط با این تمرینات که پایان دهنده به اعتصاب سه روزه آنان به خاطر مشکلات مالی تلقی می شد، حضور فرهاد مجیدی بود که به تازگی به عنوان عضو کادر فنی به جمع آبی ها بازگشته و دو روز پیش به تهران آمده بود تا کار جدیدش را آغاز کند. کاپیتان و ستاره پیشین استقلال به رسم معمول با سر و وضع آراسته و لباس مناسبی به محل تمرین آمد.

او سوار بر اتومبیل بنز یکی از دوستان خود و پشت سر امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال وارد آزادی شد و بعد از خوش و بش با فتحی، به رختکن رفت تا کارش را آغاز کند و بازیکنان نیز وی را حسابی تحویل گرفتند که سهم جوان ترهای ذوق زده تیم بابت ملاقات با وی، بیشتر از میانسالان تیم بود. مراسم معارفه مجیدی وسط زمین چمن و توسط فتحی و وینفرد شفر برگزار شد.

در پی آن، مجیدی به رختکن برگشت و آنجا لباس ورزشی بر تن کرد و سپس با دویدن دور زمین، به شاگردان جدیدش نشان داد که به لحاظ بدنی مثل گذشته آماده است. با این حال ادامه حضور مجیدی در روند تمرینی دیروز آبی ها یک فرآیند معمولی بود و کارهایی همپا با سایر دستیاران شفر انجام داد و وی در گفت وگو با آنها از برنامه های بعدی استقلال کسب اطلاعات کرد.

دیگر واقعه قابل ذکر دیروز، وعده های جدید فتحی به شفر در مورد حل نسبی مشکلات مالی تیم و پرداخت بخشی از دستمزد بازیکنان بوده است. فتحی به شفر اطمینان داد که مشغول تلاش برای تامین نیازهای مالی تیم بوده و حواله های مربوطه بزودی صادر می شود. وی از شفر به خاطر صبوری اش نیز تشکر کرد و سپس به خبرنگاران گفت: مارتین فورکن آلمانی، دیگر دستیار مورد نظر شفر بزودی به ایران می آید. در حالیکه قرار بود اعضای تیم استقلال برای برپایی اردوی 10 روزه راهی قطر شوند این اردو لغو و طبق برنامه استقلالی ها بامداد جمعه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد و اردوی خود را در آنتالیا برگزار می کنند.