آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۹۴۰۶
ورزش
۱۱

گوناگون

مرادی نامزد بهترین وزنه بردار شد

فدراسیون جهانی وزنه برداری همچون سال های گذشته اقدام به انتخاب بهترین وزنه بردار سال 2018 کرده است. برهمین اساس در فهرست کاندیداها نام سهراب مرادی قهرمان بازی های المپیک و جهان وجود دارد.

کی روش به کلمبیا می رود

براساس گزارش یک روزنامه کلمبیایی، سرمربی تیم ملی ایران تا چند روز آینده به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا معرفی خواهد شد. براساس این گزارش کی روش همچنان اصلی ترین گزینه اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا برای جانشینی پکرمان است که پس از جام جهانی از سمت سرمربیگری تیم ملی کلمبیا استعفا کرد.

پاوارد پیراهن سرخ پوشید

بازیکن اشتوتگات در تابستان برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.قرارداد بنجامین پاوارد 22 ساله پنج ساله خواهد بود و بایرن مونیخ برای این جابه جایی 35 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

یزدانی: برای تیم ملی تمرین می کنم

رضا یزدانی کشتی گیر 97 کیلوگرم تیم ملی گفت: باید خود را محک بزنم تا برای آینده ام تصمیم بگیرم. یزدانی اظهار کرد: در حال حاضر به طور جدی تمرین می کنم اما شرایط مسابقه با تمرین متفاوت است. باید ابتدا در یک تورنمنت خارجی خود را محک بزنم تا شرایط بدنی ام را بسنجم.

33 هوگوپوش دعوت شدند

کادرفنی تیم ملی تکواندو، 33 هوگوپوش را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد. بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 25 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی انگلیس برگزارمی شود و تیم ایران باید خود را مهیای حضوردراین رویداد مهم کند.

خلعتبری در راه ذوب آهن

خلعتبری مهاجم با سابقه فوتبال کشورمان که نیم فصل اول را با پیراهن پدیده به میدان رفت و از مهره های تاثیرگذار این تیم بود، برای نیم فصل دوم مورد توجه تیم ذوب آهن قرار گرفت و در راه بازگشت به این تیم است.

ژاپن 3 امتیاز کسب کرد

در ادامه مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا و از گروه ششم این بازی ها، تیم ملی فوتبال ژاپن به مصاف تیم ترکمنستان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ژاپن به پایان رسید.

شادکام از پارس جدا شد

محمد شادکام هافبک تکنیکی وسرعتی که ابتدای فصل از نفت آبادان راهی پارس جم شد ودراین تیم فرصت زیادی برای بازی کردن نیافت بعد از صحبت با مهدی تارتار از این تیم جدا شد.