آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۹۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* رهبر مقتدر و فرزانه با همه بی مهری های داخلی و دشمنی های خارجی، انقلاب اسلامی را از میان امواج سهمگین فتنه ها به ساحل امن رهنمون کرده و آثار این حقیقت هر روز نمایان تر می شود. خروج آمریکا از سوریه و اجلاس وابسته های نظامی 17 کشور در ایران یکی از این نشانه های اقتدار است. امید است کاسبان برجام دقت کنند که مذاکره راه حل نیست، اقتدار است که جواب می دهد!

طباطبایی

* نبود بصیرت در میان برخی مسئولین یعنی دادن اطلاعات کشورمان از تریبون رسمی کشور و یا اظهار ضعف آنها پیام های بدی به دشمن ارسال می کند. این کار نشانه فقدان بصیرت و اقدامی بر ضد امنیت ملی است.

3885—021

* از وزیر ارتباطات درخواست دارم امکانات بیشتری را برای نظارت به فضای مجازی اختصاص دهد. در حال حاضر خانواده ها احساس می کنند هیچ نظارتی بر این محیط نمی شود و فرزندانشان مستقیما در معرض تهاجم تروریست های فرهنگی قرار گرفته اند.

2811—021

* خودروسازان داخلی اعلام کرده اند قیمت های فعلی که اعلام شده موقتی است و قرار است خودرو به صورت پلکانی افزایش پیدا کند! یعنی اجازه می دهند خودروسازان دست در جیب مردم کنند و هر چقدر که دلشان می خواهد بابت خودروهای بی کیفیت شان پول از مردم دریافت کنند؟!

4610—0902

* درود بر آرین غلامی، نوجوان متفکر شطرنج باز کشورمان که قهرمانی و دلار نتوانست او را بفریبد و از بازی با حریف اسرائیلی امتناع نمود. وی قهرمان پیروزی بر نفس خویش است، جوانی از جنس جوانان 8 سال دفاع مقدس. این است رویش های انقلاب.

4190—0917

* اگر آقای رئیس جمهور به انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) التزام دارد باید مدیران نفوذی در دولت را کنار بزند و به نیروهای انقلابی میدان بدهد که هیچ چشمداشتی غیر از فراهم آمدن امکان خدمت صادقانه به نظام و مردم ندارند.

8712—0912

* چرا در این شرایط جنگ اقتصادی، دولت به اشتباه خود در برجام اعتراف نمی کند و چرا در کابینه، فارغ از جناح و باندبازی های سیاسی، از ظرفیت مدیران جهادی استفاده نمی کند تا حربه تحریم را به شکست بکشانند؟!

7991—0922

* اصرار دوباره کمیسیون امنیت ملی مجلس بر مصوبه خود در خصوص لایحه ضد امنیتی CFT که امنیت ملی کشور را هدف گرفته یک نشانه دیگر از نفوذ در ارکان تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور است.

5411—0918

* خبرنگاری از رئیس فراکسیون امید (عارف) سوال کرد، نظر شما در مورد پرونده تحصیلی حسین فریدون چیست؟ پاسخ داد مسئله اصلی کشور الان این نیست! راست می گوید مسئله اصلی کشور از نگاه نمایندگان تصویب خودتحریمی با FATF و CFT است تا مشکل آب خوردن و اقتصاد مردم حل شود!

سوری- تهران

* انقلاب اسلامی سال 1357 برای مبارزه با اشرافی گری بود. بنابراین هر مسئولی که امروز زندگی اشرافی دارد باید به مردم پاسخگو باشد که چرا برخلاف آرمان انقلاب و امام راحل(ره) عمل کرده است.

6329—021

* روزنامه ایران به تبعیت از دولت مدعی تدبیر از هر فرصتی و بهانه ای استفاده می کند تا دولت قبل از خود را تخریب کند. بیش از 6 سال است در عرصه قدرتند و جز تورم، گرانی، بیکاری، رکود، نقدینگی افسارگسیخته در کنار بتن ریزی فعالیت های هسته ای چیزی برای گفتن ندارند. آن وقت هنوز هم این حرف های تکراری را رها نمی کنند.

نادری- تهران

* آیا اینکه وزیر ورزش با انتخاب روز هفدهم دی یعنی سالروز فاجعه خونین مسجد گوهرشاد به دست رضاشاه قلدر به عنوان روز پیشکسوتان ورزش موافقت کرده، بوی تلاش برای فراموش شدن روزهای تاریخی و سرنوشت ساز این مردم و پاک کردن جنایات پهلوی در نزد نسل سوم و چهارم انقلاب می دهد. هر چه زودتر این اشتباه و یا خدای ناکرده اقدام تعمدی باید جبران شود.

قاجار دولو

* اروپای نادان و مغرور باید بداند شیطان بزرگ اگر لازم باشد همه آنها را قربانی رژیم اشغالگر قدس خواهد کرد. فرانسه به عنوان پیشقراول خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی مدتها باید آشفتگی و به هم ریختگی جامعه اش را تحمل کند، مگر اینکه به خواسته ملتش تن دهد و از حمایت سرمایه داران و رژیم جعلی صهیونیستی دست بردارد.

1013—0920

* نایب رئیس مجلس گفته، برجام هزاران میلیارد دستاورد داشته است. البته ملت که این هزاران میلیارد را ندید شاید نجومی بگیران دیده باشند… لطف کنند بفرمایند این هزاران میلیارد در کجاها هزینه شده است. به نظرم ترامپ بدآورده و به سرآمد دروغگویان معروف شده است! برخی نمایندگان و دولتی ها در این ویژگی اخلاقی چیزی از او کم ندارند!

صارمی

* قابل توجه مسئولان و کارگزاران به ویژه رئیس جمهور! حضرت امام صادق(ع) می فرماید، خردمند عاقل کسی است که از انجام کاری که از توان او خارج است چشم پوشی کند!

بلیغیان- اصفهان

* نایب رئیس اول مجلس گفته در حق نماینده سراوان جفا شد! باید گفت یکی در حق ایشان و دیگری در حق داماد جنابعالی جفا شده که بدون هیچ تخصصی، قائم مقام گردشگری شده در حالی که جوان دیگری با مدرک بالا در سطح شهر به دستفروشی مشغول است.

1298—0912

* چرا مسئولین و متصدیان دست اندرکار برای (سفره خانه سنتی) که بهتر است بگوییم قلیان کش خانه، یکی پس از دیگری مجوز صادر می کنند؟ آیا به عواقب خطرناک این کار فکر می کنند؟ پیامدهایی مثل مشکلات روحی و روانی جوانان و خانواده ها سوق دادن جوانان به سمت موادمخدر و اعتیاد و نادیده گرفتن حقوق دیگر شهروندان در استفاده از هوای پاک و سالم. در دو ماه اخیر در منطقه 11 تهران خ ابوسعید و خ معیری… چهار قلیان خانه جدید آغاز به کار کرده است.

تهران - بدری

* بازنشسته تامین اجتماعی هستم با حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان! پس این همسان سازی که شعارش را دولت می دهد کی قرار است اجرایی شود؟ بیشتر از دوسوم عمر دولت تمام شد! وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی همان گونه که مشکل وزارت صمت را حل کرد، این مشکل ما را هم حل کند!

5794—0911

* بیمار سرطانی هستم و باید به مدت 35 روز تحت درمان باشم و برای رادیوگرافی به بیمارستان دولتی 7 تیر می روم. پنج شنبه و جمعه را گفتند تعطیل است، رضایت دادم که نروم. وسط هفته هم که زنگ می زنم می گویند دستگاه خراب است! پس تکلیف افرادی مثل من چه می شود و باید چگونه مشکل درمانی خود را حل کنند؟!

کردبچه

* به وزیر آموزش و پرورش بفرمایید 4 ماه از آغاز سال تحصیلی سپری شد ولی از حقوق حق التدریسی ها خبری نشد. چرا؟ مگر ما در این جامعه زندگی نمی کنیم؟ مگر ما اقساط و اجاره بها و خورد وخوراک نداریم؟ آیا انصاف است همه اول ماه حقوق بگیرند و ما بعد از قریب 4 ماه معلوم نیست کی حقوق خواهیم گرفت؟! آقای وزیر قول داده بودند که امسال به موقع حقوق مان را پرداخت کنند.

7392—0910

* چند روز قبل از یکی از سوپرمارکت های حصارک کرج رب گوجه یک کیلوگرمی به نام «اسپادانا» خریدم پس از باز کردن در آن با کمال تعجب دیدم که نصف قوطی خالی است! تنها کاری که از دستم برآمد، عکسی از نیمه خالی و نیمه پر آن گرفتم و در فضای مجازی نمایش دادم. چون هیچ دستگاه نظارتی را نمی شناسم که درحال حاضر به ظلم و اجحافی که به مصرف کنندگان می شود، رسیدگی کند!

تهرانی

* دو دانش آموز در حین درگیری توسط مدیر مدرسه از هم جدا می شوند، پدر یکی از آنها پس از مراجعت فرزندش به منزل و بیان گزارش، تصور می کند که مدیر مدرسه مقصر است مطلب نزاع را رسانه ای می کند و آبروی مدیر مدرسه را می برد. چرا مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان و وزارت به راحتی راضی می شوند که آبروی یک مدیر ریخته شود. یکشنبه 97/10/16 شبکه استان و دوشنبه 10/17/ شبکه سراسری این مطلب را منعکس می کند! حالا می گویند طوری نیست مدیر بیاید عذرخواهی کند تمام می شود!

یک فرهنگی از اصفهان (اسفرجانی)

* مدت یک هفته است که تلفن ثابت منزلمان واقع در خیابان شوش شرقی قطع است دائم با 118 و 2017 تماس می گیرم متاسفانه یکی پاسخگو نیست و یا می گویند حتما داخل ساختمان مشکل دارید، درحالی که اصلا مشکل داخلی نیست. چندین بار امتحان کرده ایم.

گلزاری - تهران