آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۹۷
حوادث
۱۰

درگیری دانش آموزان شیرازی منجر به قتل شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: درگیری بین چهار دانش آموز شیرازی که صبح دیروز (چهارشنبه 19 دی) رخ داد منجر به قتل یکی از آنها با ضربه چاقو شد.

سرهنگ کاووس محمدی در گفت و گو با ایرنا، افزود: سه نفر دیگر از دانش آموزان که در این درگیری مشارکت داشتند دستگیر شدند که دو نفر از آنها 16 سال سن و یکی 17 ساله است.

وی اضافه کرد: جزئیات پرونده در حال بررسی است و تشخیص اینکه قاتل اصلی کدام یک از این سه دانش آموز بوده و ضربه نهایی را زده است مسئله ای فنی است که نیاز به بررسی دقیق تر دارد و جزئیات آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

وی گفت: دانش آموز مقتول در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز گفت: درگیری دانش آموزان دبیرستانی پس از پایان امتحان و در بیرون از دبیرستان ارسنجانی شیراز رخ داد.

محمد کماندار بیان کرد: مقتول دانش آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده است وقاتلین دانش آموزان هنرستان های جوانمردی و دستغیب به همراه یک نفر از اراذل بوده اند.

وی ابراز داشت: این دانش آموز پس از امتحان و با تعطیلی مدرسه، در راه رفتن به سمت منزل با تعدادی از دانش آموزان دیگر درگیر که منجر به قتل او شد. وی ابراز داشت: در پی این اتفاق بلافاصله مدیر دبیرستان مربوط در محل حاضر شد و مراتب را به اورژانس و پلیس اطلاع داد.

علت درگیری هنوز مشخص نیست.