آرشیو شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۷۲
ورزشی
۲۳

اخبار

جابر صادق زاده پهلوان ایران در سال 97

در جریان برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور که در اوزان مختلف در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد، در دیدار فینال وزن 100+ کیلوگرم، جابر صادق زاده برابر امیر محمدی به روی تشک مبارزه رفت و در پایان با نتیجه 6 بر 2 و ضربه فنی مقابل امیرمحمدی به برتری رسید و برای دومین سال پیاپی صاحب بازوبند پهلوان کشور و بازوبند پهلوان کشور در سال 97 توسط خانواده معظم شهیدان حسین علی و سعید یساولی بر بازوی جابر صادق زاده بسته شد.

کولاکوویچ تا 2020 ماندنی شد

جلسه افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی برگزار شد. افشین داوری در این خصوص گفت:«تا 2020 با کولاکوویچ به توافق رسیده ایم و به زودی به صورت رسمی قرارداد امضا می کنیم.»

مدال نقره دوچرخه سواری در پاراآسیایی 2019

رقابت فینال تعقیبی انفرادی مسابقات دوچرخه سواری پاراآسیایی 2019 پنجشنبه در اندونزی برگزار شد و مهدی محمدی از ایران موفق شد مدال نقره این رقابت ها را به دست آورد. دو دوچرخه سوار کشور میزبان نیز به ترتیب در جایگاه های اول و سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

بازگشت خلعتبری به جمع ذوبی ها

محمدرضا خلعتبری که در سال 2010 با ذوب آهن، نایب قهرمان آسیا شد و در سال های بعدی در تیم های متعددی بازی کرد، دیروز در پی چدایی از پدیده به ذوب آهن بازگشت و قراردادی یک سال و نیمه با تیم سابق خود بست. ماموریت او، نجات ذوبی ها از شرایط تیره شان در فصل جاری لیگ برتر است که حتی پس از تعویض مربی شان و روی کار آمدن علیرضا منصوریان به جای امید نمازی، مانع از سقوط تیم به رده چهاردهم جدول نشده است. خلعتبری دیروز متذکر شد جدایی اش از «پدیده»، خلاف میل او و به سبب مشکلات شخصی اش بوده است.