آرشیو شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۹۸
شهرستان ها
۷

سایت های گردشگری لرستان متحول می شوند

خرم آباد - خبرنگار کیهان: استاندار لرستان در جلسه کمیته گردشگری و ستاد اجرایی سفر استان گفت: صنعت گردشگری استان در سال های اخیر دچار تحول شده و تلاش برای رونق هرچه بیشتر این صنعت آغاز شده است.

سیدموسی خادمی با بیان اینکه مناظر و سایت های گردشگری به ویژه آبشارهای اطراف شهرستان خرم آباد در اولویت رونق صنعت گردشگری قرار دارند.

استاندار با ابراز تاسف از روند کند دستگاه های مختلف در حوزه صنعت گردشگری و ابراز نارضایتی از آنچه در استان انجام شده است، افزود: بخشی از کار به محدودیت های مالی این سال ها مربوط می شود و به دستگاه ها تاکید کردیم که در این چند ماه باقیمانده تا پایان سال جدی تر پای کار بیایند.

خادمی گفت: قرار است با کمک بخش خصوصی و افزایش اعتبارات دولتی و کمک اهالی در آینده نزدیک اقدامات خوبی در حوزه گردشگری ازجمله سایت های گردشگری به خصوص بیشه، نوژیان، گریت و وارک که مورد استقبال گردشگران است انجام شود.

استاندار با تاکید بر بهبود وضعیت سایت های گردشگری استان برای جذب هرچه بیشتر مردم گفت: درصورت نیاز به تامین اعتبار، مشکل مالی سایت گردشگری آبشار بیشه از محل اعتبارات بنیاد مسکن تامین می شود.