آرشیو شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۹۴۰۷
ورزش
۱۱

گوناگون

خلعتبری از پدیده جدا شد

محمدرضا خلعتبری، هافبک تیم فوتبال پدیده در نیم فصل نخست هجدهمین دوره لیگ برتر با قراردادی یک و نیم ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست و شاگرد علیرضا منصوریان دراین تیم شد.

حکم تاج به انصاری فرد

طی حکمی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، محمدحسن انصاری فرد به عنوان مشاور و رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی منصوب شد.

بودیمیر در اردوی پرسپولیس

بازیکن جدید پرسپولیس دراردوی سرخپوشان در دوحه حاضر شد. بودیمیر برای عقد قرارداد با سرخپوشان باید در تست های پزشکی باشگاه نیز حضور پیدا کند تا در صورت تایید نهایی توسط برانکو قراردادش امضا شود.

لحظه شماری ستاره فوتبال

نیمار برای بازگشت به بارسلونا لحظه شماری می کند. مهاجم پاری سن ژرمن به همین منظور پنج بار با باشگاه کاتالانی تماس گرفته و درخواستش را مطرح کرده است. بازیکن برزیلی قصد دارد تیم فرانسوی را ترک کند.

معرفی رقیبان والیبال ایران

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی رقابت های المپیک 2020 در گروه پنجم با تیم های روسیه، کوبا و مکزیک همگروه خواهد بود.

زاکرونی: فوتبال هند، آینده درخشانی دارد

سرمربی ایتالیایی تیم ملی امارات تیمش را شایسته پیروزی برابر هند دانست. زاکرونی تاکید کرد که هند آینده درخشانی در فوتبال آسیا خواهد داشت. وی گفت: تیم های شرکت کننده دراین دوره جام ملت ها نسبت به دور قبل قوی تر شده اند و بازی برابرهیچ تیمی آسان نیست.

یوونتوس به دنبال ایسکو

ایسکو دراین فصل شرایط خوبی در تیم رئال مادرید ندارد و به دنبال جدایی ازاین تیم است. باشگاه یوونتوس هم قصد دارد با ارائه پیشنهادی برای جذب این بازیکن اقدام کند.

وونگ: فوتبال ایران قدرتمند است

بازیکن تیم ملی فوتبال ویتنام در آستانه دومین بازی تیمش در جام ملت های آسیا به ستایش نوع بازی ملی پوشان کشورمان پرداخت. وونگ گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی است و فوتبال مدرن را بازی می کند. البته این بدان معنا نیست که شکست ناپذیراست. ما می خواهیم بهترین عملکرد مان را به نمایش بگذاریم.