آرشیو یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷، شماره ۹۴۰۸
ورزش
۱۱

گوناگون

فوتبالیست 51 ساله در ژاپن!

کازیوشی میورا 51 ساله قرارداد خود را با تیم یوکوهاما تمدید کرد تا همچنان مسن ترین فوتبالیست حال حاضر جهان باشد.

وی که درجی لیگ ژاپن بازی می کند و هم دوره بازیکنانی چون زیکوی برزیلی و گری لینه کر انگلیسی بوده است، قرارداد جدیدی با تیم خود به امضا رساند.میورا با تایید این خبر گفت: قرارداد من با یوکوهاما به مدت یک سال دیگر تمدید شده و در سال 2019 نیز برای این تیم بازی خواهم کرد. از تمام کسانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم.

تمرین کریمی با آبی پوشان

علی کریمی هافبک ملی پوش تیم استقلال به تمرینات این تیم بازگشت تا در نیم فصل دوم برای آبی ها بازی کند. مصدومیت عامل خط خوردن کریمی از اردوی تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا بود.

امید های فوتبال در راه قطر

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: تورنمنت قطر برای ما یک چالش جذاب خواهد بود که با فرم مسابقات مقدماتی برگزارمی شود. کرانچارگفت: بعد از تمرینات خوبی که در تهران انجام شد آماده ترین نفرات را انتخاب کرده ایم تا با قدرت در مسابقات چهارجانبه قطرحضور یابیم و طبیعتا به دنبال کسب نتایج مطلوبی دراین رقابت ها خواهیم بود.

آزادکاران در اردوی جام تختی

سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت دررقابت های بین المللی جام تختی از روز 26 دی برگزار می شود. همچنین سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی 18 بهمن در کرمانشاه برگزار می شود.

آزمون در صدر گلزنان جام

تیم ملی ایران موفق شد با دو گلی که سردار آزمون به ثمر رساند از سد ویتنام عبور کند.آزمون با گل هایی که دراین بازی زد در صدر گلزنان جام ملت های آسیا قرارگرفت.

توبیخ دروازه بان استقلال

مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به دلیل بی توجهی به تذکرات نماینده فدراسیون که سبب تاخیر در شروع مسابقه توسط در دیدار تیم استقلال تهران و پدیده شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

اعتراف سرمربی ویتنام

سرمربی تیم ملی ویتنام گفت: بازیکنانم توانایی ایستادن مقابل خط حمله قدرتمند تیم ایران را نداشتند.پارک گفت: باید بدانیم تیم ما جوان است ومی تواند درآینده بهترازاینها نتیجه بگیرد و باید در بازی آخرمان مقابل یمن حداکثر امتیاز را بگیریم. می خواهیم توانایی هایمان را بروز داده و بازی خودمان را نشان دهیم. باید بهترین بازی را انجام دهیم.