آرشیو پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷، شماره ۳۳۳۳
ورزش
۱۴

خبر

چالش دلاری در فدراسیون شطرنج «فیروزجاه» احضار شد

علیرضا فیروزجاه برای توضیح به فدراسیون شطرنج فراخوانده شد. به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزجاه، جوان ترین استاد بزرگ شطرنج ایران، روز گذشته به فدراسیون شطرنج فراخوانده شد تا درباره مسائل مطرح شده در رسانه ها مبنی بر پرداخت هزارو 200 دلار به فدراسیون، توضیح دهد. مهرداد پهلوان زاده درباره بحث پیش آمده میان او و علیرضا فیروزجاه در فدراسیون به ایسنا گفت: چیز خاصی نبود.

یک برنامه تلویزیونی ساخته شده که چیزهای خلاف واقع را منعکس کرده است. در این برنامه گفته شده فدراسیون برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی از ورزشکاران پول گرفته است که واقعیت ندارد. او با بیان اینکه فیروزجاه در این برنامه عنوان کرده هزارو 200 دلار به فدراسیون پول داده است، گفت: برنامه جوری پخش می شود که انگار ما از فیروزجاه پولی گرفته ایم. مگر می شود تهمت زد؟ ما از فیروزجاه خواستیم به فدراسیون بیاید و درباره این موضوع صحبت کنیم. پهلوان زاده در پاسخ به این سوال که نتیجه چه شد، گفت: بالاخره حرف پیش می آید، فیروزجاه ورزشکار ماست و مانند پسرم می ماند. فرقی ندارد، مشکلی وجود ندارد.

بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی کشتی

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، با حضور در خانه کشتی تهران از تمرینات تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بازدید کردند. در ابتدای ورود وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک، حمید بنی تمیم،

سرپرست فدراسیون کشتی، به استقبال آنها رفت و به آنها خوشامد گفت، سپس پرویز سیروس پور، مشاور ارشد فدراسیون و علیرضا رضایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید، به وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک خوشامد گفتند. سلطانی فر و صالحی امیری در ادامه نظاره گر تمرینات تیم های ملی کشتی شدند و محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، به آنها بابت حضورشان در تمرینات خوشامد گفتند.