آرشیو دو‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۳۳۵۴
سیاست
۳

الو شرق 88640260

[email protected] پیامک: 30004699

مسئول بی نظمی در ایستگاه های مترو: تعداد دست فروشان ایستگاه های مترو کم بود، عطرفروشانی که با توزیع تسترهای عطر مشکل ساز شده اند هم اضافه شد. فروشندگان عطر در ایستگاه های مترو به ویژه حقانی طبقه همکف بیشتر از سایر ایستگاه ها مزاحمت دارند. از مسئولان مترو تقاصا داریم روسای ایستگاه ها را هرازگاه جابه جا کنند تا ضعف های مدیریتی و رفاقت هایی که بین فروشندگان ایجاد و موجب نادیده گرفتن برخی تخلف ها می شود، از بین برود.

افسانه از تهران

بی توجهی راه وترابری و مسئولان دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی: این دانشگاه بالای هفت هزار دانشجو دارد و این دانشجویان در مسیر جاده قدیم آمل به بابل با فاصله شش کیلومتر تردد می کنند؛ این جاده بسیار باریک است و در مسیر آن چند روستا وجود دارد. متاسفانه سرعت زیاد دانشجویان هنگام رانندگی باعث تصادف های دلخراش در چند سال اخیر شده و چندین نفر از هم وطنان ما جان خود را از دست داده اند.

جمعی از جوانان روستای پاشاکلاه دشت سرشهر آمل

ساخت وساز بی رویه در جاده زیارت، بالاتر از ناهارخوران گرگان و بی توجهی مسئولان استان گلستان، موجب سوءاستفاده برخی از بساز بفروش های این شهر شده است (قابل توجه اعضای شورای شهر و سایر مسئولان).

محمدامین اردشیری از گرگان

مردم در فصل زمستان سفرهای غیرضروری شان را در جاده هایی که برف گیر و خطرناک است، به حداقل برسانند تا با این کار از حوادث ناگوار جاده ای پیشگیری شود.

یک مخاطب

جوانان ورزشکار و بی کار که می خواهند باشگاه راه اندازی کنند، به حمایت های مسئولان نیاز دارند. برای نمونه، این جانب می خواهم در شهرستان گرگان باشگاه راه اندازی کنم، اما هیچ پشتوانه ای ندارم.

یک مخاطب

از مسئولان شرکت واحد اتوبوس رانی تقاضا داریم به منظور رفاه حال مسافران خط پایانه خاوران میدان آزادی، اتوبوس های سرخالی اعزام کنند تا مسافران بین راهی مجبور نباشند از سر و کول یکدیگر بالا روند.

دانیال از تهران