آرشیو پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۵
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

جوابیه

به: سردبیر محترم روزنامه ایران

موضوع: پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 8/11/97 صفحه یک با عنوان: شیشه های واگن های متروی تهران- کرج کثیف است

سلام علیکم

احتراما خواهشمند است درخصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، دوشنبه مورخ 8/11/1397 صفحه یک با عنوان: شیشه های واگن های متروی تهران- کرج کثیف است، پاسخ زیر در همان صفحه به چاپ برسد:

با سلام، احتراما ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، به اطلاع می رساند شیشه های قطارهای خط 5 متروی تهران و حومه دوجداره بوده و به دلیل نفوذ بخار آب به میان دو جداره، شیشه ها کمی کدر به نظر می رسند که در حال حاضر این موضوع از طرف واحدهای مهندسی و نظارت تحت بررسی و اقدام اصلاحی قرار دارد.

محسن محمدیان

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل

نظر مردم

ë درخواست یک هموطن/ حسین رودکی جانباز 25درصد: 5 سال درگیر کارهای اداری پرونده جانبازی ام در منطقه 15 هستم. از 14 سالگی در جبهه بودم. به خدا شرمنده خانواده هستم. مادرم باید کار کند تا من بتوانم لقمه نانی بخورم. به خدا زندگی ام در حال از هم پاشیده شدن است. دیگر خسته شده ام. از مسئولان درخواست دارم به مشکلات ما رسیدگی کنند.

ë عدم پرداخت سود سهام عدالت/ یک شهروند: 12 سال است برگه سهام عدالت دارم. فقط 58 هزار تومان به ما سود پرداخت کرده اند. قرار بود هر ماهه سود سهام به ما پرداخت کنند. چرا هیچ کس وعده های داده شده را عملی نمی کند؟

ë درخواست کمک یک هموطن/ محمد مرادی: دچار بیماری ریوی حاد هستم که باید اسفندماه سال گذشته مورد عمل جراحی قرار می گرفتم ولی متاسفانه به علت وضعیت بد مالی تا به حال قادر به تامین هزینه بیمارستان و عمل نشدم لذا از مردم عزیز و خیر درخواست کمک دارم.