آرشیو سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۳۱
سیاسی
۳

رئیس سازمان تامین اجتماعی ساوجبلاغ و طالقان: تکریم ارباب رجوع مهمترین اولویت تامین اجتماعی است

اکبر نوزعیم رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ و طالقان در نشست خبری خود با خبرنگاران از تبدیل میزهای کاری اداره به میز خدمت در هر 12 باجه خبر داد وگفت:در این اداره با توجه به حضور ارباب رجوع و نیاز به راهنمایی با همکاری تمامی اعضا تلاش کرده که هر شخص همانند یک مشاور به پرسشهای مردم پاسخ داده و راهنمایی بهینه را انجام دهند.

نوزعیم در ادامه افزود: با اتوماسیون اداری و وجود پرونده های الکترونیک خوشبختانه پیگیری درخواست های ارباب رجوع سرعت گرفته و در مصرف کاغذ بسیار صرفه جویی می شود. وی بیان داشت: تعداد جمعیت بیمه شده اصلی در ساوجبلاغ 64هزار می باشد که از این تعداد 51 هزار مورد بیمه اجباری و مابقی مشاغل آزاد و اختیاری میباشند و 98 درصد کارگاه ها از طریق الکترونیک بیمه خود را پرداخت می کنند.

نوزعیم خاطرنشان کرد:ماهیانه بالغ بر 23میلیارد پرداختی مستمری بگیران و بیمه های بیکاری و… می باشد که تمامآ از محل لیست بیمه های جاری کارفرما پرداخت می شود. گفتنی است کارگاه هایی که لیست بیمه در کل ماه های سال 96 به تامین اجتماعی هشتگرد ارسال نکردند 135 کارگاه بود که با تعاملات و گفتگو های انجام شده این تعداد در سال 97 به 7 کارگاه تقلیل پیدا کرد.

رئیس تامین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به حمایت از تولید در سال 97 و در راستای بخشودگی جرایم، کارگاه های بدهکار که از این بخشودگی استفاده کردند 119 کارگاه بوده که مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون تومان از جرایم ایشان بخشوده گردید.

تکریم ارباب رجوع ، تسهیل در رفت و آمد برای مستمری بگیرها با نصب اسانسور ، تعامل با کارفرما جهت جذب مجدد و به کارگیری کارگرانی که به دلیل مشکلات کارگاه و شرکت ها اخراج شده اند در صورت جذب نیرو ، دیدار مستمر با صنعتگران ، جلسات ماهیانه با همکاران و استفاده از پیشنهادها جهت پیشبرد بهتر اهداف اداره ،هماهنگی با مرکز چشم پزشکی نور نگاه و کانون بازنشستگان جهت ویزیت رایگان آنها که تا کنون 4 جلسه برگزار شده،راه اندازی باجه نوبت دهی اینترنتی،دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز، گفتمان و دیدار با مسئولین شهرستانی در جهت اهداف سازمانی ،برپایی میز خدمت در مساجد ومصلی های شهرستان از مهمترین اقداماتی می باشد که در این اداره صورت گرفته است.