آرشیو سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۲۲
حوادث
۱۰

تداوم بارش باران و برف در بخش هایی از کشور تا فردا

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و برف در بخش هایی ازکشور تا روز چهارشنبه خبر داد.

احد وظیفه با اشاره به اینکه امروز با عبور سامانه بارشی از بخش های غربی شاهد فعالیت آن در نیمه شرقی کشور خواهیم بود، به ایسنا، گفت: امروز در استان های واقع در مرکز، شرق و شمال شرق بارش برف و باران و در جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

وظیفه افزود: روز چهارشنبه عمده فعالیت سامانه بارشی در نوار شرقی کشور به ویژه در شمال شرق است و به تدریج از بعد از ظهر همین روز از کشور خارج می شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به شمالی شدن جریانات روی دریای خزر طی امروز و فردا برای استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در ارتفاعات این استان ها بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک طی امروز در شرق و جنوب شرق کشور ادامه دارد، همچنین طی امروز خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است.

وظیفه درباره وضعیت جوی تهران طی امروز وفردا گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری و بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر، در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه، صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.