آرشیو دو‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۳۳۶۰
حوادث
۱۱

قتل به خاطر 60 هزار تومان

شرق: جوانی افغان که پسرخاله اش را در نزاع به قتل رسانده، اعتراف کرد بر سر اختلاف حساب 60هزارتومانی مرتکب این جنایت شده است.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 14:45 روز جمعه گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع درگیری منجر به جنایت در یک مرکز تجاری به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد. با اعلام خبر اولیه، ماموران کلانتری در محل وقوع جنایت حاضر شدند و یکی از افاغنه حاضر در محل گفت جوانی پسرخاله 35ساله اش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است. با تایید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و در بررسی صحنه جنایت مشخص شد مقتول در یک درگیری و بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات، محل تردد قاتل در محدوده خیابان مروارید غربی شناسایی شد و بلافاصله تیم کارآگاهان اداره دهم به همراه ماموران کلانتری 134 شهرک قدس به این محل مراجعه و متهم پرونده را در کمتر از 30 دقیقه از زمان وقوع جنایت و در حالی که قصد داشت با جمع آوری وسایل مورد نیاز خود از تهران متواری شود، دستگیر کردند. متهم 29ساله در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: اختلاف من و پسرخاله ام به دلیل 60 هزار تومان پول حاصل از فروش یک گوشی بود. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: با دستگیری متهم و اعترف صریح او به ارتکاب جنایت، دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.