آرشیو پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۷۰
ورزش
۱۵

خط خبر

تراکتور به دنبال صدرنشینی موقت !

دنیای اقتصاد : مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز می شود. در همین راستا یکی از حساس ترین مسابقات دور برگشت امروز در تبریز برگزار می شود جایی که تیم های چهارم و پنجم جدول به مصاف یکدیگر می روند. در این بازی تراکتورسازی به دنبال پیروزی مقابل پدیده است. برنامه بازی های امروز و فردا به این شرح است: پنج شنبه: تراکتورسازی - پدیده- 16، نفت مسجدسلیمان-سایپا-17:45، جمعه: پارس جنوبی جم- ماشین سازی تبریز- 17:45، فولاد خوزستان- سپاهان -17:50

شرایط مصدومیت دو استقلالی

فارس : معاون پزشکی باشگاه استقلال در مورد میزان مصدومیت دو بازیکن این تیم صحبت کرد. دکتر امین نوروزی گفت: «وضعیت وریا غفوری بعد از رسیدن MRI او مشخص می شود. این مصدومیت مربوط به همسترینگ پای دیگر او است و ربطی به مصدومیت قبلی ندارد. فرشید اسماعیلی هم در ناحیه زیر شکم دچار فتق ورزشی است. این بازیکن در حال حاضر با تیم ادامه می دهد تا در زمان مناسب برای عمل جراحی او اقدام کنیم.»

فوتبال ساحلی آماده تقابل با ژاپن

دنیای اقتصاد : تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر سه شنبه در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا برابر عمان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد. پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت: «دیدار با عمان بازی سختی شد. فوتبال بازی لحظه هاست. ما چیزی را از دست ندادیم و به دور بعد صعود کردیم. اکنون باید با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بازی کنیم.»