آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۸۲
سیاست
۳

الو شرق 88640260

[email protected] پیامک: 30004699

دخالت های نا بجا: دخالت ها باعث شد دکتر محمدجواد ظریف، با ظرافت استعفای خود را اعلام کند. به صلاح کشور نیست مهره ای قوی و کاردان کنار گذاشته شود.

اکبر

بانک مرکزی تورم واقعی را اعلام کند: پیشنهاد می شود بانک مرکزی تورم واقعی را اعلام کند و مسئولانی که مسئولیت رسیدگی به حقوق کارگران را دارند، در تعیین حقوق ها تورم را لحاظ و عدالت را رعایت کنند.

از کارگران زیر خط فقر

بازار سوم! بازار دوم نازی آباد با حضور دست فروشان و معتادان به بازار سوم تبدیل شده است. از شهردار منطقه 16 و نیروی انتظامی تقاضای ساماندهی بازار دوم نازی آباد را داریم.

عبدالحمید حسین نیا

تحریم آجیل! برخی ها بر این عقیده اند که امسال مردم برای عید نوروز از خرید آجیل خودداری و آن را تحریم کنند. شاید این پیشنهاد از سوی عده ای به کاهش قیمت ها کمک کند، اما این راه و رسم مبارزه با گرانی نیست، بلکه مسئولان باید برای کاهش قیمت ها به طور اساسی و قانونی اقدام کنند.

علی اکبر فرقانی از تهران

چرا نامهربانی با دیوار مهربانی؟ سال های گذشته دیوار مهربانی راه اندازی شد و مردم می توانستند لباس های غیرقابل استفاده شان را روی دیوار مهربانی قرار دهند و بی بضاعت ها هم آنها را بردارند و استفاده کنند. علت تعطیلی و نامهربانی با دیوار مهربانی چیست؟ یک مخاطب

جاده زیارت ناهارخوران گرگان را دریابید! این همه درباره حفظ جنگل و طبیعت خدادادی تاکید شده است، چرا عده ای سودجو اقدام به تخریب جنگل و درختان جاده زیارت، بالاتر از ناهارخوران گرگان می کنند و مسئولان هم دست روی دست می گذارند و کاری انجام نمی دهند؟ یک مخاطب

غرفه های مترو خاک می خورند!

گرانی اجاره غرفه های برخی ایستگاه های مترو باعث شده خالی بمانند و خاک بخورند! این همه جوانان بی کار به دست فروشی روی آورده اند و در ایستگاه های مترو و ترن ها جولان می دهند و برای مسافران مزاحمت ایجاد می کنند، اما مسئولان مترو حاضر نیستند غرفه ها را با قیمت های مناسب در اختیار آنان بگذارند.

جواد سمیعی